Spotřebováno (Prosinec 2020)

by - ledna 06, 2021

 Zdravím já bych Vás chtěla přivítat u prvního článku roku 2021, sice to bude ještě ohlédnutí za prosincem roku 2020, ale i tak Vás vítám a přeji jen to nejlepší v novém roce a ať se Vám daří. Doufám, že mě budete sledovat i nadále a bude se Vám tu líbit. 

A my jdeme na to, bude to taková klasika v podobě spotřebováno za prosinec, není toho moc, takže to bude rychlé. 



1) Silan aviváž - je tu teda i něco nekosmetického a to aviváž s vůní citronovým květem a minerály, nádherná vůně a celkově tuhle značku kupuji opakovaně, sice pokaždé jiné vůně, ale vydrží dlouho vonět na prádle i po vyprání. ANO

2) Sůl do koupele - tohle jsem kupovala v Tescu s vůní vanilky. Docela fajn, ale že bych to musela kupovat opakovaně to ně. NE


3) Toner Yves Rocher - tohle jsem si hooodně oblíbila, je to skvělý produkt. Není to sice vodička tak jak jsme zvyklý, ale je to v podobě mléka. Nevysušuje, můžete ho použít i na dočištění pleti, ale i na odlíčení, fakt dočistí skvěle. ANO

4) Balea sprchový gel - je to taková klasika, která neurazí nenadchne, jejich vůně jsou perfektní. Tohle je s vůní plumérie, krásná vůně. Nevysušuje, jejich obaly jsou perfektní. ANO

5) Weleda sprchový gel Mandle - velice jemná vůně, kterou jsem si oblíbila, nevysušuje. ANO



You May Also Like

6 komentářů

  1. Ty aviváže od Silan mám velmi ráda. Sprchové gely od Balei si někdy koupím a většinou to jsou velmi povedené vůně.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Balea má ty sprcháče prostě bezkonkurenční :) Tenhle konkrétní jsem neměla, ale dneska jsem si přivezla jiný, tak uvidíme.

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Aviváže od Silanu´jsou super, mám ráda tu kokosovou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprchový gel od Weledy vyzkouším, zrovna jsem na něj koukala nedávno. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jednu věc neznám, ale ten toner by mohl být fajn :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Tú maličkú Weledu som mala aj ja a veľmi mi vyhovovala! Balea limitky sú vždy fajn❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)