Adventní kalendář // Douglas

by - prosince 29, 2020

 Zdravím, máme tu už po Vánocích, doufám, že jste si je všichni užili a dostali jste krásné dárky a strávili je s nejbližšími. 

Já tu dneska mám aventní kalendář Douglas, otevírání okýnek už skončilo, tak by to chtělo se mrknout, co tam vlastně bylo. 

V kalendáři byli i nekosmetické věci, ve 24 okénku se ukrývala svíčka, která voní po nějakém parfému, tak se na ní už těším až ji zapálím. Další věc byla houbička na smytí masky z obličeje, tohle se fakt hodí. A jedna gumička do vlasů se neztratí. 


6 okýnek ukrývalo ampule. No tady popravdě nevím která je která a taky na co každá je. Ampule jako takové mi nevadily, že jsou v kalendáři, jenom nevím která je která a na co je. Tak doufám, že to zjistím a dohledám si. :) 


Bomby do koupele ty prostě nesmí chybět a byli tam dvě, jedna ta oranžová je harmony of ayurveda jsem na ní zvědavá jak bude vonět a druhá je mystery of hammam. Obě pěkně voní a vidím to, že dneska jednu použiji. 


Také nesměli chybět ani masky na pleť, ty tam byli rovnou tři. První je osvěžující maska, ta modrá je čistící maska stvořená pro moji pleť a poslední je rozjasňující maska. 


Také tu mám i dva krémy na ruce, ten modrý je osvěžující krém na ruce s vůní bergamotu a mořské soli, je to docela zvláštní vůně. Druhý krém růžový je zklidňující krém s růží a arganového oleje. Musím říct, že obě dvě vůně jsou docela zvláštní a teda moc mi nevoní, ale musím vyzkoušet. To třetí je zkrášlující přípravek na ruce. Tohle musím zjistit jak se to vůbec používá, protože tohle je pro mě novinka. A třeba to bude fungovat jako maska na ruce, nevím, neměl jste někdo?  


Malé balení tělového mléka s vůní citronu a jasmínu. Na ten se těším, protože to voní skvěle a autenticky. Jako další tu mám také odličovač makeupu, je vhodný jak na obličej, tak i oči a rty, je bez vůně. A také tu mám balzám na rty s bambuckým máslem, tak ten si hned dám na noční stolek. 


Našla jsem tam i něco na vlasy a tím prvním je suchý šampon, který jsem teda zkoušela a za mě pořádný propadák, vůbec nefunguje. Také tam byla i jednorázová maska na vlasy, je to nějaká proteinová maska, tak až si budu dělat beauty večer, tak velmi ráda použiji. A jako poslední tu mám hydratační náplasti pod oči, které se mi budou hodit. 


Tak to bylo všechno s adventního kalendáře. Jakmile produkty spotřebuji, tak o nich napíšu ve spotřebováno. Sama jsem na ně zvědavá a už teď mohu říct, že suchý šampon je totální propadák, tak uvidíme jak jsou na tom další produkty. 


You May Also Like

10 komentářů

  1. Nice products! My favorite product would probably be the mask :)
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    já jsem měla adventní kalendář z Douglasu před několika lety a byla to verze, kde byly různé značky. Nebyl špatný, ale znovu mě nelákal. Letos jsem si pořídila jeden od Catrice a jeden od Lookfantastic, který byl opravdu povedený. Tam jsem zatím se všemi produkty velmi spokojená. Na tvoje hodnocení se těším. Měj se hezky!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že to byl docela fajn obsah. Jen škoda toho suchého šamponu, že nefunguje.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Já letos žádný adventní kalendář neměla, pouze čokoládový a ještě jsem ho ani nedojedla, dojížděli jsme ho až teď celá rodina, už jsem asi moc velká na čoko. Ale kosmetický jsem chtěla, nakonec jsem se nikam nedostala a žádný mě ani tak nezaujal, tak snad příští rok. :D
    Přeji Ti vše nejlepší do nového roku! Míša
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty vyzerajú super, určite potešili :) Ja som tento raz nemala žiadny beauty kalendár aj napriek tomu, že som mala niekoľko favoritov
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Snad další produkty budou lepší :) Mně by kalendář potěšil, ale viděla jsem už i lepší adventní kosmetické kalendáře :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Ten suchý šampón ma mrz, dúfala som že to bude naopak.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  8. Jednou jsem měla od Douglas krémy na ruce, ale moc se mi nelíbila konzistence.... Pak už jsem od Douglas nic neporizovala

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké produkty v kalendáři, mě by hodně potěšily ty pleťové masky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné produkty, já měla z kalendáře max čokolády :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)