Přečteno || Série Off-Campus || Elle Kennedy

by - února 17, 2021

 Přeji krásný den, jak se máte? U nás brzo ráno pršelo a teď opět už zase sněží, ach jo už bych ráda teplejší počasí. Jelikož jsem na nemocenské, tak jsem si pořídila čtečku a za týden přečetla všechny tyto čtyři díly od Elle Kennedy ze série Off-Campus. 

Série se skládá z knih Návrh, Omyl, Skore a Plán.

Něco málo o autorce Elle KennedyKanadská spisovatelka Elle Kennedy (*19.1.1982) vyrostla na předměstí Toronta, kde také na York University získala bakalářský titul z angličtiny. Už od dětství věděla, že se chce jednoho dne stát spisovatelkou, a v době dospívání se na cestu za svým snem vydala.
Její román Omyl dosáhl na žebříček nejprodávanějších románů podle New York Times a Wall Street Journal, román Him, který napsala ve spolupráci se Sarinou Bowen, se umístil na žebříčku nejprodávanějších románů podle USA Today, za román Silent Watch byla nominována na prestižní cenu RITA pro nejlepší autory romancí.


1. díl Návrh - Tady tohle je o příběhu Hanna Wellsová si je ve všech oblastech života jistá v kramflecích, až na sex a svádění. Jestli chce upoutat pozornost kluka, do kterého se zakoukala, musí vystoupit ze své ulity a udělat všechno, co bude potřeba, aby si jí všiml… I kdyby to znamenalo výměnou za předstírané rande doučovat namyšleného kapitána univerzitního hokejového týmu. Garrett Graham vždy toužil po jediném – hrát po vysoké profesionálně hokej, jenže teď hrozí, že kvůli stále se zhoršujícím známkám na svůj sen nedosáhne. Proto své spolužačce předloží návrh, který by mu zajistil pozici v týmu a jí zájem vysněného kluka. Stačil ale jediný polibek, aby si Garrett uvědomil, že už nic předstírat nehodlá. Teď ještě musí přesvědčit Hannu, že kluk, kterého chce, je ve skutečnosti on. A to tak snadné nebude.

Z těchto dílu je tento díl naprosto fenomenální a po všech stranách se mi nesmírně líbil. V knize bylo hodně sexu, ale taky lásky. Příběh je poutavý a rozhodně jsem se od něj nemohla odtrhnout. Takové doučování bych brala taky :D


2. díl Omyl - bohužel nemám fotku, protože ve čtečce jako úvodní jsem ji neměla. 
John Logan může mít kteroukoli holku si zamane. Pro hvězdu univerzitního hokejového týmu je život jeden velký večírek. Za jeho sexy úsměvy a okouzlujícím šarmem se ale skrývá stále rostoucí zoufalství, že se po promoci dostane do slepé uličky.

Rychlovka s Grace Iversovou měla jen na okamžik rozptýlit jeho chmurné myšlenky. Poté co
 ji ale od sebe kvůli jednomu hloupému omylu odehnal, je Logan odhodlaný obětovat poslední ročník vysoké, poslední rok své svobody, aby ji přesvědčil, že by mu měla dát druhou šanci.

Grace se po letních prázdninách vrací zpátky na Briarovu univerzitu, starší, moudřejší, a bez myšlenek na toho arogantního hokejistu, kterému málem věnovala své panenství. Už není ta uťápnutá chudinka, jako když se setkali poprvé. Jestli Logan očekává, že se za ním připlazí a bude žadonit o pozornost jako jiné holky, tak se vážně plete. A že ji chce zpátky? To se tedy bude muset pořádně snažit...

Druhý díl mě popravdě bavil o něco míň, než ten první, ale i tak je to příběh poutavý a čte se stejně rychle jako ten první. Co se mi na této knize líbí, že postavy z prvního dílu se objeví i tady. A tak to vlastně pokračuje s celou sérii. Líbí se mi, že autorka píše o postavách jako kdyby byli reálné. 

3. díl Skore - taky bohužel nebyla úvodní fotka. 
Allie Hayesová má problém. Blíží se promoce a ona zatím pořád netuší, co bude dělat po škole. Navíc si po krachu dlouhodobého vztahu léčí zlomené srdce a o žádný nový vztah nemá nejmenší zájem. Sex rozhodně nic nevyřeší, jenže pohlednému hokejistovi Deanu DiLaurentisovi je nemožné odolat. Alespoň na jednu noc touží Allie zapomenout na nejistou budoucnost, v níž na ni určitě nečeká král rychlovek na jednu noc.

Dean vždycky dostane, co chce. Holky, dobré známky, holky, slávu… holky. Prostě si rád užívá a zatím nepotkal ženu, jež by byla vůči jeho kouzlu imunní. Dokud nepoznal Allie. Za jedinou noc mu divoká blondýnka obrátila život vzhůru nohama – a teď se chce jenom přátelit? Tak to ani náhodou.

Když ale jeho život nabere nečekaný směr, Dean začne uvažovat, jestli není načase přestat skórovat a místo toho dát šanci lásce.

Tento díl se mi nesmírně líbil. Tolik touhy a lásky, úplně jsem si všechno představovala jako kdybych tam byla s něma. Akorát je takové zvláštní jak autorka píše a vlastně ty příběhy jsou o tom jak hokejisté mají sex snad s každou fanynkou a teď se prostě zamilovávají do jedné osoby a jiné nechtějí. Nejlepší byla část koupelny a p. Winston potom si Deane každý dobíral, ale tohle si musíte opravdu přečíst. 


4. díl PlánSabrina Jamesová má svoji budoucnost přesně naplánovanou: nejdřív promoce, potom práva a práce v nemilosrdné advokátní kanceláři. Její útěk před ostudnou minulostí rozhodně nezahrnuje pohledného hokejistu, který věří na lásku na první pohled. Johnu Tuckerovi je ochotná věnovat jen jedinou noc vášně a nečekané něhy, jenže někdy stačí jediná noc, aby se vám změnil celý život.

Tucker věří, že být týmový hráč je stejně důležité jako být za hvězdu. Nevadí mu, že se mu nedostává tolik slávy jako jeho spoluhráčům. Jestli se má ale ve dvaadvaceti stát otcem, nehodlá se držet stranou. Neuškodí, že nastávající matka jeho dítěte je krásná, chytrá a plná překvapení. Problém je, že Sabrina má srdce na zámek a je příliš tvrdohlavá, než aby přijala jeho pomoc.

Pokud chce Tucker strávit život se ženou svých snů, bude ji muset přesvědčit, že některé plány se líp plní ve dvou.

Opět skvělá kniha a poutavý příběh, kde Sabrina otěhotní. Takové zakončení série bylo opravdu skvělé. A škoda, že o Tuckerovi moc v předešlých dílem moc nebylo o něm slyšet. Řekla bych že to byl i příběh z reality. Nejvíc se mi líbilo jak byli na tom kurzu pro těhotné, to bylo dost vtipné. :D 

Tato série byla zatím nejlepší co jsem četla, mám v plánu si přečíst i další její knihy. Tuto autorku jsem četla poprvé a hned jsem si ji oblíbila. Nejvíc kniha co se mi líbila, byl první díl a taky třetí díl. Druhý díl byl fajn, jako líbil se mi, ale víc mě bavil první. Čtvrtý díl byl takový nijaký až vlastně v polovině knihy se to rozjelo kdy vlastně zjistila, že je těhotná. Myslím, že kniha nemusela být tolik natažená. Ale všechny knihy hodnotím kladně a doporučuji všem aby si je přečetli. Protože na nějakou letní dovolenou, tohle musí být povinná výbava. :) Už se těším až zasednu k dalším jejím knihám. 

Co vy právě čtete? Četli jste něco od této autorky? 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Ahojky,
    celou tuto sérii mám doma a mám ji samozřejmě přečtenou, četla jsem vlastně vše od této autorky:-) Musím ti říci, že existují další pokračování a jsou pořád dobrá. Ta scéna z koupelny, o které píšeš, ta je geniální, u té se vždy tak nasměju. Elle Kennedy píše knihy ještě s autorkou Sarinou Bowen a ty jsou taky povedené, doporučuji. U mě na blogu najdeš spoustu recenzí na její knihy, mrkni do článků o přečtených knihách za daný měsíc.Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. od autorky jsem osobně nic nečetla, ale kamarádka na ni nedá dopustit :) je to jediná autorka z řad erotických románů, co čte :)

    já dnes začala číst knihu Kořist, tak jsem na ni zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle sérii a vlastně knihy od Elle Kennedy jsem ještě nečetla. No, píšeš o nich moc hezky, tak nad ní pouvažuji.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Série vypadá zajímavě, zaujal mě popis a ráda bych si nějaký díl také přečetla. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)