Recept // Rychlý zákusek s banánem

by - března 19, 2021

 Přeji krásný pátek, ikdyž u nás je hnusně zataženo občas sluníčko vyjde, ale to je vše. Včera dokonce opět sněžilo, brrr. Za chvíli jarooooo. 

Myslím že dlouho jsem tu nedávala žádný recept, tak včera jsem udělala jeden takový rychlý zákusek ke kávě, protože jsem potřebovala spotřebovat banány. Já použila dortovou formu, vy můžete cokoliv jiného. 



Na tento zákusek budete potřebovat:
velký balíček piškotů můžete použít i ty dlouhé co se dávají na tiramisu
2 zakysané smetany na každém je libovolné množství 
1 bílý jogurt doporučuje se buď zakysaná smetana, nebo bílý jogurt, já dala obojí
banány
toping čokoládový já měla kupovaný klidně můžete použít uvařenou čokoládu
něco na posypání já měla granko
moučkový cukr


Postup přípravy:

Do dortové formy jsem naspod dala obyčejné piškoty. Ty piškoty jsem potřela zakysanou smetanou a bílým jogurtem to jsem si smíchala v misce zvlášť, protože jsem do toho dala cca dvě malé lžičky moučkového cukru, jakmile jsem to smíchala dala jsem to na ty piškoty. Na to jsem naskládala banány. Banánu jsem měla hodně, tak jsem udělala dvě řady s banánem, poté jsem tam nalila toping čokoládový. A na to opět jsem dala vrstvu piškotů, které jsem také polila topinkem čokoládovým. A nahoru jsem dala zbytek zakysané smetany a nakonec jsem to posypala grankem, můžete čím chcete i třeba kokosem, nebo dovnitř dát i oříšky, prostě cokoliv. A poté vychladit do ledničky. 


Recept je velmi jednoduchý a zabere pár minut. Je velice dobrý, ten budu dělat hodně často. 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Tieto koláčiky su super. Ja ich mám však najradšej cez leto, vtedy človeka tak osviežia.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  2. Tento zákusek mám moc ráda, mamka ho celkem často doma dělala, jen místo banánů dávala většinou mandarinky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, vypadá úžasně a něco podobného určitě ráda zkusím - teď o Velikonocích se bude takový dortík hodit. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jednou díky za recept, zkoušela jsem ho hned o víkendu a byl během chvilky pryč :-D Tak ho budu muset udělat brzy znovu.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to super. :) Je to taková rychlovka, která neurazí.

    OdpovědětVymazat
  6. super díky za rychlý recept paráda ♥

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)