Konturovací sada Sleek

by - března 28, 2021

 Vítám Vás při dalším článku a taky přeji krásnou slunečnou neděli. Od rána je u nás pěkně, ikdyž teď je chvílemi zataženo, ale i sluníčko a venku je fakt krásně. 

Když je venku krásně, tak jsem si připravila recenzi na tuhle konturovací sadu od značky Sleek. 

Každý si ji určitě pamatuje, kdy tato značka byla totálním hitem a snad každý měl jejich paletky očních stínů, já popravdě jsem paletku neměla. Tuto sadu jsem si také nezakoupila sama, ale měla jsem ji v Lookfantastic boxu. 

Malé info o této paletce z makeupshop.cz - Kompaktní sada na konturování tváře obsahující konturovací pudr a rozjasňovač. V sadě Sleek Face Contour Kit naleznete sametový matný konturovací pudr a rozjasňovač pro vytvoření dokonale zvýrazněného a přirozeně zářivého vzhledu. Pudr a rozjasňovač lze použít dohromady nebo samostatně. Balení obsahuje praktické zrcátko.

Jak už jsem řekla na začátku tak tuto paletku jsem měla v Lookfantastic boxu a mám ji v odstínu Medium 885. Skládá se ze dvou odstínu a to tmavšího odstínu na vykonturování obličeje a světlého odstínu, který slouží jako rozjasňovač. 


Jak se používá tahle dvojce? 

  • Krok 1: Pro definování kontur obličeje nanes tmavší odstín malým štětcem do prohlubně lícních kostí, kontury čela a brady. Důkladně produkt zapracuj do pleti tak, aby nikde nebyly viditelné ostré přechody.
  • Krok 2: Rozjasňovačem lehce zvýrazni vnitřní koutky očí, vrcholky lícních kostí, oblast pod obočím a srdíčko horního rtu.

Já se přiznám, že s tím tmavším odstínem mám někdy docela problém ho pořádně zapracovat do pleti. A tak ho zase tak často nepoužívám. Ale když ho použiji, tak ho používám tak jak se má a docela to vypadá dobře, když si s tím pohraji. Ale co miluji jsou rozjasňovače a i tento od Sleek je fakt skvělý. Většinou si ho dávám na lícní kosti a taky v oblasti pod obočí. Dodá jemný nádech, není nijak výrazný. A taky má v sobě trochu třpytu. Co se týče výdrže, tak rozjasňovač vydrží až do odlíčení, sice nevím jak to teď zvládne s respirátorem, ale až ho sundáme vydrží celý den. Ikdyž tmavý odstín nepoužívám každý den, tak po rozjasňovači šahám dost často.


Tady vidíte níže na fotce, že ten tmavý odstín je fakt moc tmavý a je opravdu důležité ho pořádně zapracovat do pleti, protože pokud se tak nestane na pleti budou vidět přechody a to není moc pěkné. Takže na nějaký 5ti minutový makeup to není. 


Tuto paletku jsem našla ke koupi TADY kde právě probíhá akce a stojí 271 Kč. 

Vyzkoušeli jste něco od značky Sleek? 
Měli jste jejich paletky očních stínů? 



You May Also Like

7 komentářů

  1. Já se teď moc nelíčím, nemá to moc smysl, protože jsem doma na homeoffice, a když už člověk vyrazí ven, je nutné mít respirátor, takže škoda líčení. :-D Ale když už se líčím, bez konturovací sady to prostě nejde. Tahle od Sleeku vypadá opravdu velmi dobře. Jak píšeš, já od této značky mám paletku očních stínů. Moc ji sice nepoužívám, ale stíny jsou opravdu pěkné a hezky drží. A před pár lety jsem měla i rtěnku. Taky byla fajn.
    Jinak super recenze!

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od této značky ještě nic neměla. Paletka by asi nebyla pro mě, ale nevypadá zas tak špatně. Jen ten tmavší odstín je opravdu dost tmavý. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Od Sleek jsem ještě nic nezkoušela, paletka ale vypadá hezky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, paletka vypadá dobře. Bohužel se Sleekem jsem neměla tu čest a přijde mi, že teď už nevydávají nové produkty nebo??? třeba se jen nezaváží už tolik k nám. Za svých časů pro mě byla Sleek značka, co jsem chtěla vyzkoušet, měly super zajímavý edice.

    OdpovědětVymazat
  5. Sada vypadá hodně dobře, ať ti slouží! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ze sadou nemám vůbec zkušenosti, ale přesně takové duo se mi moc líbí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)