Přečteno za Květen

by - června 19, 2021

 Vitám Vás u dnešního článku a dneska to bude právě přečteno za měsíc Květen, vím, že to je trošku později, ale tak snad to vadit nebude a přečtete si článek i tak. Za měsíc Květen jsem přečetla 6 knih, což si jako myslím, že je dost dobrý výsledek. 

A já se dala na vytváření koláží, všechny fotky jsou z pinterestu a myslím, že se mi některé i dost povedly a líbí se mi to víc, než samotná fotka kde je vyfocená jen kniha. 

Jinak mě můžete sledovat na mém knižním instagramu, kde píšu recenze, najdete mě pod jménem knihy_po_ruce

Odvrácená tvář lásky od Colleen Hoover. Vysokoškolačka Tate Collinsova se na čas přestěhuje k bratrovi a seznámí se z jeho kamarádem, pilotem Milesem Archerem, není to rozhodně láska na první pohled. A ani přátelství, ale touha. Už po prvním sexu zní domluva,  on o lásku nestojí a ona na ni nemá čas. Ale Tate brzy zjisti, že chce i něco víc a neptat se na minulost a nepořítat s budoucnosti. Tohle byl dost silný příběh....ze začátku romanťárna, ale potom co nastalo byl opravdu šok, ze mi i slzy ukáply. Je tak skvěle napsána. Líbilo se mi, ze tam dala příběh i z minulosti. Četli jste už někdo? Co na ni říkáte? 

Kniha Navždycky od autorky @nofreeusernames je to příběh o Mei, která nesmírně miluje čokoládu. A taky miluje svého nejlepšího kamaráda Travise. Ze začátku se to jenom tak otrkává dává ji čokolády a pak spolu začnou chodit, jenomže postupem času zjisti ze při jedné puse ani jedna strana nic necítí takže v podstatě nejsou do sebe zamilovaní. Takže po fiasku s randem se potká s Liamem, kterého nesnáší už od třetí třídy a políbí ho. A tam už to mravenčeni z polibků ucítí. Zbytek zjistíte v knize. Kniha je opravdu na oddychové čtení, mě tato kniha celkem bavila, zasmála jsem se tomu. Jako dle mého názoru tam občas byli fakt bludy takže s realitou to nemá nic společného. Příběh byl klasicky, předvídatelný, konec také. Pro dívky na základní škole je kniha jako dělaná, ale pro naše starší ročníky už to tak super nepřijde. Místy mi přišlo, že autorka moc neví o čem psát dál. Ale už jsem stihla za Červen přečíst její druhou knihu a na tu se můžete těšit příště. Moje hodnocení 3/5


Dopisy ztraceným od americké spisovatelky Brigid Kemmerer. Maminka od Juliet byla fotografky a cestovala po celém světě. Vždy si s ni psala dopisy a to dokonce tak, ze když umřela tak ji dopisy nechávala na hrobě. A Declan byl kluk, co dělal veřejně prospěšné práce, které mu přikázal soud a tak na hřbitově sekl trávu. Jenomže Declan si přečte dopis na jednom hrobě a odepíše ji. Zjišťuji ze mají hodně společného a tak samy uvidíte co je čeká. Tohle byla tak nádherná kniha, sice jsem od knihy popravdě moc neočekávala, protože na začátku mi přišla taková nijaká a místy nudná, ale potom se to tak rozjelo, ze se nedivím ze na databází má tak vysoké hodnocení. Zatím jsem ještě nečetla druhy díl, ale vrhnu se na něj. Knihu rozhodne doporučuji všem. Moje hodnocení 5/5 


Z této série Mount Trilogy jsem přečetla Nemilosrdný král a Vzdorující královna od Meghan March. V sérii má ještě vyjít poslední díl a to Království hříchu. Je to o příběhu Kiery a Lachlana, kde Lachlan půjčil peníze její rodině na záchranu palírny Whisky. A Kiera právě převezme po jejím otci tuto palírnu. Vše se točí jen o těch dvou a rozhodně to stojí si to přečíst. Je tam i plno erotiky. Akorát první díl Nemilosrdný král má prostě mega málo stran, takže si myslím, že ty knihy mohla v pohodě spojit do jednoho. 
Vzdorující královna mi přišla daleko lepší a taky daleko lépe napsaný příběh. Děj se točí víc o jejich vztahu. Jejich práce a zájmy tam figurují víc v pozadí. Hodně mě překvapila, byla šokující, drsná, vzrušující, nepředvídatelná. 
Nemilosrdný král má ode mě hodnocení 4/5  
Vzdorující královna má ode mě hodnocení 5/5 


Možná jednou od Collen Hoover. Příběh o Sydney, která žila v dokonalém světě - dobrá škola, práce, skvělá kámoška i úžasný přítel. Ale potom zjistí, že jí její přítel podvádí právě s tou její nejlepší kamarádkou. Jenomže Sydney sedává na balkoně a sleduje naproti v baráku souseda co hraje na kytaru. Jelikož musí odejít z bytu kde bydlí, tak se právě nastěhuje do pokoje k sousedovi. Zbytek si musíte přečíst, protože tohle byla dost dobře napsaná kniha. Byli chvíle kdy mě kniha rozesmutnila, ale i rozesmála. Věděla jsem, že Collen skvěle píše, ale tohle je prostě nádhera!  Na konci jsem se konečně dočkala toho co jsem si myslela na začátku. Moje hodnocení 5/5 



Kolik knih jste Vy přečetli za Květen? :) 




You May Also Like

8 komentářů

  1. Ahoj, já přečetla 6 knih a tři mám z května ještě rozečtené. Dopisy ztraceným jsem také četla - moc krásná kniha. Nechceš se vzájemně odebírat? 😊📚

    OdpovědětVymazat
  2. to je hezké číslo :) já toho moc nepřečetla, momentálně mám krizi :/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé koláže! :-) Já z tvého výběru přečetla vše, až na knihu Navždycky. Přiznám se ale, že jí ani nemám v plánu číst, nějak mě nezaujala.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné koláže. Úplně nejvíc se mi líbí ta poslední. Colleen píše nádherně. Už jsem četla skoro všechny její knihy. A ta série, kde patří Nemilosrdný král je fantastická. Úplně jsem ji žrala a přečtenou jsem ji měla během pár dní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Já nepřečetla ani jednu, ale rozečetla jsem... :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé tipy na knihy, určitě se budou teď v létě hodit. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem spíš na horory a detektivky, takže tady bych si asi úplně nevybrala. Já teď čtu Tak to je, tak to bude a moc se těším. Je to třetí díl a už jsem nedočkavá, o co se bude jednat tentokrát :).

    JAK SI ZAŘIZUJU POKOJ 🌻 | ČÁST 1. | BYDLENÍ | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)