Spotřebováno (Červen 2021)

by - června 29, 2021

 Vítám Vás u dalšího článku, dneska si dáme spotřebované produkty, je to sbírka za několik měsíců. No tentokrát to u mě se spotřebou docela vázne. 


1) Šampon na vlasy - pro bohatý objem, no popravdě objem mi opravdu udělal a moje hříva byla větší :D taky mi mohl i v tom, že jsem si nemusela tak často mít hlavu. Za mě dobrý šampon. DOPORUČUJI

2) Gliss Kurr šampony na vlasy - pro vlasy náchylné k poškození a mastným kořínkům, což to mám já mastné kořínky. Vlasy umyl a nemyla jsem si je tak často. A ještě ke všemu dokonale voněl. DOPORUČUJI

3) Nivea micelární šampon - ještě jsem našla tento vzoreček na micelární šampon Nivea. Krásně voní a taky dobře umyje vlasy. Za mě je to fajn šampon. DOPORUČUJI


4) Krém na ruce Oriflame - co o něm říct, Oriflame moc dobré krémy na ruce nedělá a tento byl teda nic moc, jenom pěkně voněl, ale byl docela mastný a taky vůbec nehydratoval, že po 5 minutách jsem se mohla mazat znovu. NEDOPORUČUJI

5) Krém na ruce Oriflame SoftCaress - tohle je jiná liga, než ten první krém. Pokud chcete dobře hydratující krém, tak kupovat jenom tento, je dokonalý. DOPORUČUJI

6) Sprchový gel Balea - je s mátovým extraktem a osvěžující vůní. Sprcháč co neurazí, nenadchne. Tento byl docela fajn. :) DOPORUČUJI


7) Slupovací maska na pleť Balea - na problematickou pleť a hlavně na černé tečky. Co jsem si všimla, tak mi to tečky vytáhlo hlavně na nose. Ale jinak je to taková klasika. MOŽNÁ

8) Slupovací maska na pleť Balea -  opět maska pro problematickou pleť s olejem z čajovníku, kyselinou a zinkem. Tuhle jsem používala ráda, pleť byla po masce hydratovaná. A rozhodně si pořídím znovu. DOPORUČUJI

9) Pleťová maska Ziaja - s kozím mlékem. Tahle maska se mi docela vsakovala do pleti, což je dobře. Pleť po umytí byla hydratovaná, takže nebylo potřeba si dát pleťový krém. DOPORUČUJI



You May Also Like

11 komentářů

  1. Zaujaly mě hlavně ty pleťové masky. Což mi připomíná, že jsem už dlouho žádnou neměla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek. Já si zrovna dneska koupila masku od Balei a nad tou jednou jsem i přemýšlela. Zaujala mě Balea sprcháč, ten by mohl skvěle vonět.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. V těchto vedrech by mě lákal mátový sprcháč :)
    TENISKOVÁ - OOTD

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, mě tenhle měsíc hodně překvapila vlasovka Matrix a Yves Rocher. Z Oriflame ti mohu vřele doporučit řadu Milk & Honey, která mimojiné obsahuje i krém na ruce. Gliss Kur mi obvykle nesedí a Head & Shoulders nepoužívám od té doby, co si barvím vlasy. Bojím se, aby mi nestahoval barvu. No dřív jsem totálně milovala ten jablečný.

    OdpovědětVymazat
  5. S tím krémem od Oriflame souhlasím, bohužel

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím viacero produktov značky Balea a tú mám veľmi rada, málokedy mi niečo od nej nesadne :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. Mám moc ráda tyhle články "spotřebováno". :) jinak krémy od Oriflame jsou děs. Naprosto souhlasím. Nepoučitelná jsem si nedávno objednala sadu třech krémů a nemůžu se dočkat, až je dopotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  8. Tu zelenou masku mám ráda. Já si dnes koupila hydrogelovou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Po tom kokosovém sprcháči od Balei se budu muset podívat. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se hrozně líbí ten oranžový krém, škoda, že je na prd :D. Má fakt nádherný obal!

    JAK SI ZAŘIZUJU POKOJ 🌻 | ČÁST 1. | BYDLENÍ | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)