Chcete mít doma dobré víno?? Vyzkoušejte víno od bodláků

by - prosince 30, 2021

 Vítám Vás u nového článku, když je ten konec roku, tak se tento článek i hodí. Protože na Nový rok se hodí si dát nějaké to víno. Tak tady máte jednu inspiraci. A jelikož jsem vína dostala na spolupráci ze stránky vínoodbodláků, tak se na ně trošku podíváme. 

Na stránce toho nabízí opravdu hodně. Bílé, červené, růžové, ale také nealkoholické vína. Mají v  nabídce i šumivé vína jako je známé Prosecco. Líbí se mi právě i takové dárkové sady co najdete TADY 

Vybrala jsem si čtyři vína. 


Jako první se jedná o víno Rosato Salento a je z Itálie, je krásné růžové opravdu je skvělé. Ikdyž je suché, tak má skvělou chuť po ovoci. Další máme taky růžové, které je polosladké a je to Merlot. Je z České Republiky z oblasti Slovácké. Bylo výborné a k zákusku ideální. 



Modrý portugal pochází z rodinného vinařství Sedlák tohle jsem dala rodičům ať ochutnají. Říkali, že ikdyž je víno suché, tak mělo skvělou chuť. A máme tu poslední víno, které je Chardonnay z vinařství Starý Vrch. Je to pozdní sběr, takže víno chutnalo zvláštně, protože mělo v sobě bublinky, ale vůbec si nestěžuji bylo dobré. Pozdní sběr vlastně jsem pila poprvé. 


Jsem velice ráda, že jsem mohla vyzkoušet tyto vína přímo od vinařů. Vína nejsou vůbec drahá, takže klidně i jako dárek, protože tam si vybere každý. Mě vína moc chutnala a rozhodně vyzkouším i další vína z jejich stránek. :))) 





You May Also Like

4 komentářů

  1. Vína vypadají moc hezky, jen škoda, že je moc nepiju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Víno od Bodláků jsem také zkoušela a bylo výborné! Hlavně Pálava, kterou jsme si otevřeli teď během Vánoc. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě by asi byly hlavně ty nealkoholické vína. :-D
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Super tip na vína, my s přítelem pijeme víno hooodně pravidelně :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)