Cerave krémy na suchou pleť

by - ledna 09, 2022

 Zdravím jak se máte?? :) Já docela fajn, dnes jsem si pro Vás připravila nějakou tu recenzi na tyto krémy. Tyto Cerave krémy jsem měla možnost vyzkoušet v projektu trnd.com a moc děkuji za možnost vyzkoušet produkty, protože od této značky jsem ještě nic nezkoušela.



Moisturising cream pro suchou až velmi suchou pleť. Tento krém se mi velice zamlouvá, do pleti se vsákne rychle, je po krému jemná a velice hydratovaná. Nekomedogenní, hypoalergenní, bez parfemace. Je vhodný jak pro dospělé, tak i pro děti. 

Složení 
AQUA / WATER, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, CETEARETH-20, PETROLATUM, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE, POTASSIUM PHOSPHATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, DISODIUM EDTA, DIPOTASSIUM PHOSPHATE, CERAMIDE NP, CERAMIDE AP, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, XANTHAN GUM, CARBOMER, SODIUM HYALURONATE, TOCOPHEROL, CERAMIDE EOP



Facial Moisturising lotion pro normální a suchou pleť. Má SPF 25. Tento krém používám momentálně nejčastěji, je to můj oblíbený. Krásně hydratuje pleť, dobře se roztírá a rychle se vsákne do pleti. 

Složení
AQUA/WATER,HOMOSALATE,GLYCERIN,OCTOCRYLENE,ETHYLHEXYL SALICYLATE,NIACINAMIDE,ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE,CETEARYL ALCOHOL,PEG-100 STEARATE,GLYCERYL STEARATE,DIMETHICONE,STEARIC ACID,CERAMIDE NP,CERAMIDE AP,CERAMIDE EOP,CARBOMER,BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE,SODIUM LAUROYL LACTYLATE,MYRISTIC ACID,SODIUM HYALURONATE,CHOLESTEROL,PALMITIC ACID,PHENOXYETHANOL,AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE,DISODIUM EDTA,TOCOPHEROL,CAPRYLYL GLYCOL,XANTHAN GUM,PHYTOSPHINGOSINE,ETHYLHEXYLGLYCERIN.


Facial Moisturising lotion a tento klasický jsme dostali v takových malých vzorečkách. Také je vhodný pro normální a suchou pleť. S hydratací jsem nadmíru spokojená, také se dobře vsakuje a pleť vypadá hezčí i je jemná. 

Složení 
AQUA / WATER,GLYCERIN,CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE,NIACINAMIDE,CETEARYL ALCOHOL,POTASSIUM PHOSPHATE,CERAMIDE NP,CERAMIDE AP,CERAMIDE EOP,CARBOMER,DIMETHICONE,CETEARETH-20,BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE,SODIUM LAUROYL LACTYLATE, SODIUM HYALURONATE,CHOLESTEROL,PHENOXYETHANOL,DISODIUM EDTA,DIPOTASSIUM PHOSPHATE,CAPRYLYL GLYCOL,PHYTOSPHINGOSINE,XANTHAN GUM,POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE,ETHYLHEXYLGLYCERIN.


S produkty jsem nadmíru spokojená, jejich hydratace je prostě nejlepší a rozhodně lituji, že jsem tuto značku nevyzkoušela už dříve, protože není ani drahá, ale hlavně pořádně hydratuje, což v zimě je opravdu potřeba. 


You May Also Like

4 komentářů

  1. O značce jsem slyšela, ale zatím nemám vyzkoušeno - třeba se k tomu letos dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já znám jenom tělový krém a taky mycí gel od Cerave je skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem četla několik recenzí na tuto kosmetiku a ráda bych vyzkoušela. Díky za článek :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)