Recenze: Lak na nehty, COLORAMA

by - listopadu 09, 2013

Mám tady menší recenzi na lak na nehty, který můžu jen a jen doporučit, sice je dost možný, že Vám taková barva nebude sedět, ale mě se líbí :))

Musím říct, že nalakovat stačí jedna vrstva a máte skvěle zakryto. :) Na nehtech vypadá přesně tak jako v lahvičce, což jsem byla mile překvapena. :) Jeho výdrž je skvělá, té nemám co vytknout jednak mi vydrží víc jak 3 dny, neoprýská se. Se štětečkem jsem moc spokojena je větší, že zakryje větší část nehtu, nedělá šmouhy. Jaké je jeho schnutí?! Perfektní počkáte minutu a lak je uschnutý. Mám odstín 120 značka Maybelline nabízí i dalších plno odstínu, tento lak mám v mé sbírce od Coloramy už třetí :)) Stojí tak do 80 kč.



You May Also Like

8 komentářů

  1. Laky Colorama sú skvelé. Mám viac odtieňov a tento vyzerá veľmi zaujímavo. Najradšej mám však laky od Catrice a od Rimmelu. :) Pozri môj blog.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si zamilovala fialový odstín tohoto laku, bohužel u něho neplatí jedna vrstva, ale musím dát dvě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Maybelline Colorama růžovou barvu a je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to super! Určitě nějaký zkusím...mám pár laků, ale všechny se hned začnou loupat :/

    OdpovědětVymazat
  5. http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/ môj blog :) kukni si môžeme sa navzájom sledovať :3 inak to vyzerá super !

    OdpovědětVymazat
  6. pekna barva:)

    PS: Zapoj se na me soutezi o soutez o Printic fotky:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Barva krásná :-) já mám laky od Coloramy ráda :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)