Láhev na vodu Equa

by - září 14, 2020

 Zdravím, dostala jsem možnost si vybrat skleněnou láhev na vodu k otestování, je ze stránek Econea.cz  

My si o ní něco povíme. 

Na stránkách mají i něco o značce Equa tak to sem hodím - Příběh firmy Equa začal v momentě, kdy její zakladatel Anže šel po krásné pláži ve Slovinsku a byl zklamaný množstvím plastových lahví, které plavaly v oceánu. Od té doby uvažoval nad tím, jak Zemi od tohoto břímě ulevit. Proto se rozhodl založit značku Equa, která v sobě spojuje slova ECO a AQUA (voda) a také znamená oceán v latině. Od roku 2010 tak spolu se svým týmem navrhuje a vyrábí opakovaně použitelné lahve.
Většina zdravých lahví Equa je vyrobených v České republice. 10 % z čistého zisku firmy jde na podporu evropských organizací, které prosazují zdravý životní styl a ochranu životního prostředí.

Určitě každý z nás hlavně přes léto je třeba dodržovat pitný režim a tato láhev slouží k tomu aby jsme ji měli stále u sebe. U mě to tak bylo, jakmile mi přišla, nosila jsem ji stále všude sebou. Je skleněná a není zas tak těžká, takže v nějaké střední kabelce bude super. 

Líbila se mi svým designem, je jemná a hlavně průhledná, takže vidíte kolik Vám tam vody zbývá. Víčko má nerezové se silikonem, takže jak jsem se přesvědčila, tak víčko vůbec neteče. Co je nejlepší, že láhev je z borosilikátového skla, takže v podstatě si do ní můžete dát i horkou kávu. Měla by to vydržet, což jsem zatím nezkoušela. A je vhodná do myčky, mám asi týden myčku, takže rozhodně vyzkouším. 

Já ji nejvíc využívám na vodu s citronem. 



Jsem ráda, že jsem dostala šanci ji otestovat, protože je opravdu skvělá a všude ji nosím sebou hlavně když jdu do práce, piji z ní dost často. :) Když ji mám u sebe o pitný režim nezapomínám a vypiji toho dost. :) 



Láhev zakoupíte na stránkách TADY a stojí 529 Kč. Láhev má 0,55 L


You May Also Like

7 komentářů

  1. Já mám podobnou od Tescomy, ale má špatný uzávěr, který netěsní. Ty šroubovací jsou rozhodně lepší, hlavně pokud se lahev nosí v kabelce, budu ji asi muset vyměnit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si vybrala láhev, ale v jiné barvě a jsem taky velmi spokojená. Nosím ji všude sebou.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá nádherně, tahle bílá je decentní a elegantní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si pořídila na začátku roku Voss vodu ve skleněné lahvi, která je extra odolná, a tak si nosím vodu v ní :) Ale na tyhle lahve už jsem koukala a líbí se mi moc :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám fľašku od Voss ale toto by som kúpila chlapcom do školy

    LEOPARD SWEATER IN AUTUMN

    OdpovědětVymazat
  6. Stále častěji se s lahví setkávám a stále více o ni přemýšlím :-) Naposledy jsem pořídila od Albi za 399,- a za měsíc mi uvnitř začala plesnivět :-/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)