Info 22.2.2014

by - února 22, 2014

Ahojte dneska jedem k panu fotografovi, kde budu líčit. Vybrala jsem si dvě modelky, které si vezmu a budu líčit večerní a denní líčení. Samozřejmě je pak fotograf vyfotí a já budu mít taky foto. :) Tak všechno až bude tak Vás budu informovat. :)

večerní líčení


tuhle rtěnku rudou si odmyslete zkoušeli jsme ji jen jak by to vypadalo. 


denní líčení



You May Also Like

14 komentářů

  1. To denné líčenie je úplne super!! :) Veľmi sa mi páči :) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  2. Nezlob se, ale to líčení je něco strašného...

    OdpovědětVymazat
  3. To druhé líčení je pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nooo proti gustu... ale mně se to moc nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádhera, obojí!! Těším se na fotky, ale hlavně by se mi líbil fotonávod nebo videonávod s použitými produkty :) Prostě krása! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vidím, tak hodně lidí nepřekouslo že se jedná o líčení na focení a ne na běžné nošení.. :D
      Doufám že to dovedeš k dokonalosti zbytkem make-upu a na fotografiích jak to tak znám to ještě bude vypadat hodně jemně. :) Sama jsem si na focení vytvářela i šílenější líčení a ve výsledku to na fotkách vypadalo skoro jako bych nebyla nalíčená.
      Každopádně jsem zvědavá na výsledek a doufám že se nenecháš odradit negativními komentáři :)

      Vymazat
    2. Pokud děláte fotomake-up, děláte běžný make-up, ale ve větší míře. To znamená, že uděláte make-up, který modelce sluší a lahodí, ale je výrazný. Fotomake-up neznamená, že z modelky uděláte to, co je na fotce nahoře.
      Navíc, slečna psala, že dělá denní a večerní líčení!!! Z první fotky vnímám hlavně slečnin nos, z druhé to, že má jednu polovinu hlavy menší než druhou. Hanka

      Vymazat
  6. pěkné odstíny :-)

    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. šílené ! to přece nemyslíš vážně :(

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že jsem ještě měla na praxi Pavlu Br. ...

    OdpovědětVymazat
  9. Kdyby jsi si nedělala spodní linky černé, které změnšují opticky oko vypadáš božsky ;)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)