7.11

by - listopadu 07, 2014

Zdravím dneska to bude jen takový kecací článek, měla jsem připravené fotky z Instagramu, jenže jsem je teďka omylem všechny smazala. Takže není nic, ale jinak se můžete podívat na instagram http://instagram.com/misa.pavlikova

Jinak dneska konečně poslední noční a víkend jupí. :) Musím připravit pár článků ať se mi tu neunudíte. :)) Furt jenom takové normállní články, musím začít více fotit outfity. Zítra po noční ani spát nejdeme, jdeme do města koupit si nějaké to oblečení, jdeme do Primarku, tak snad ulovím sako, které tak moc chci, je mi jedno v jaké barvě. :)))) Jinak mi klidně i sami můžete říct co bych měla přidávat.

Právě za chvíli jdeme někam na večeři, protože se nám nic nechce dělat a pak jdeme do Asdy, nakoupit nějaké to jídlo :)))

You May Also Like

1 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)