Přeskočit na hlavní obsah

Spotrebovano (Leden 2015)

Zdravim dneska si dame male spotrebovano, bohuzel jen 3 produkty, no jo nic moc ted nepouzivam tak moc jako tohle :D jak se mate? Ja docela to jde, udelali jsme si rybi prsty, mnam. Jake clanky by jste rady tu videli?

Nspa tohle jsem pouzivala jako penu do koupele, vonelo to krasne a u toho jsem mohla v klidu relaxovat.


Nspa sprchovy gel s vuni broskve, libi se mi baleni I to ze ma 500ml a jak nehorazne krasne voni, no nemam slov, neco malo peni.


Dove antiperspirant zacinam takove tipy milovat! Za me ano, byl super a urcite koupim znovu.





Komentáře

  1. Ten obal od pěny do koupele vypadá dobře:D
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda tuhé antiperspiranty. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprcháč musí být úžasný! Broskvovou vůni miluju! :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám rada antiperspiranty v spreji :D neviem s tuhými nemám veľmi dobré skúsenosti :) ale zase milujem tuhé prírodné deodoranty :) síce nezabraňujú poteniu, ale zabraňuju zapachu 100% :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto produkty nemam otestovane, ale tady je neco podobneho ...

    http://www.catwalk-avenue.com/2015/01/wear-lipstick/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)

Nakup v Ostrave // Forum Nova Karolina

Zdravim, dneska sice nemel byt clanek, ale ja se s Vami musim podelit o novinky. Vcera jsme si s pritelem zajeli do Ostravy a sli jsme se podivat co maji a treba se mi neco bude libit. A ono se mi toho libilo, ale ja nakupovala jen ve slevach. Za plnou cenu si mohu koupit v Uk v Primarku. A vyjde me to i o neco levneji, take zalezi co.

Malo tasek :D