Přeskočit na hlavní obsah

Džínové košile

Dneska tu máme džínové košile jako inspiraci :))) Máte jich plno? Či právě budete kupovat? :)))

Dvojbarevná košile bude jistě originální. Na foto (zleva): Reserved 699 Kč, Pepe Jeans 1129 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Reserved 699 Kč, Pepe Jeans 1129 KčPro mladé slečny se hodí jemný vzor či roztomilé puntíky. Na foto (zleva): Reserved 499 Kč, Bershka 599 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Reserved 499 Kč, Bershka 599 Kč

Džínová košile si bude skvěle rozumět s černými džínami. Na foto (zleva): Mohito 549 Kč, Topshop 990 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Mohito 549 Kč, Topshop 990 Kč

Košili s krátkým rukávem oceníte v teplejších dnech. Na foto (zleva): oboje Mango 799 Kč, 899 Kč; archiv firmy
Na foto (zleva): oboje Mango 799 Kč, 899 Kč

Hledáte originální model? Zkuste košile s výšivkou. Na foto (zleva): Next 1830 Kč, Silvian Heach 1599 Kč; archiv firem
 Na foto (zleva): Next 1830 Kč, Silvian Heach 1599 Kč

Denimové košile noste klidně s džínovými sukněmi i džínami. Letos je to in! Na foto (zleva): Reserved 699 Kč, Pepe Jeans 1599 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Reserved 699 Kč, Pepe Jeans 1599 Kč

Jednoduchá klasika se vám bude hodit pro každodenní nošení. Na foto (zleva): Pimkie 590 Kč, ASOS 825 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Pimkie 590 Kč, ASOS 825 Kč

Vybírat můžete i z dalších odstínů než jen z modrých. Na foto (zleva): H&M 799 Kč, Andy Warhol by Pepe Jeans 1799 Kč; archiv firem
 Na foto (zleva): H&M 799 Kč, Andy Warhol by Pepe Jeans 1799 Kč

Džínové košile budou lichotit i boubelkám. Na foto (zleva): Mango 1199 Kč, Junarose 1129 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Mango 1199 Kč, Junarose 1129 Kč

Zdroj foto prozeny.cz

Komentáře

  1. Já mám teda jen jednu, ale mám ji moc ráda, tuším, že jsem ji našla někde ve slevě, což bylo super. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Rifľové košele milujem, z tvojho článku sa mi najviac páči tá s ombré efektom :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně se mi líbí černé riflové košile. Nejvíce se mi líbí ty dvě košile na předposlední fotce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Tá úplne prvá košeľa je fakt fakt super :)

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)

Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D