Spotřebováno // 3

by - října 15, 2022

Vítám Vás u dalšího článku, který nebude zas tolik obsáhlý, jako u ostatních. Ale aspoň nějaká spotřeba. 

Nic moc jenom 6 produktů. :D


1) Nivea hydratační micelární šampon - musím uznat, že nádherně voněl, je s organickým zeleným čajem a limetou. Co se týče jeho účinku, tak jako vlasy umyl, nadýchal je a vlastně splnil vše co od šamponu očekávám. DOPORUČUJI

2) Schauma šampon s extraktem ze 7 organických bylin pro normální až mastné vlasy - tuhle značku mám hodně ráda kupuji si ji opakovaně a tento šampon mi také sedl. DOPORUČUJI
 

3) Palmolive sprchový gel - miluji ovocné sprchové gely a tento byl naprosto voňavý a skvělý! DOPORUČUJI

4) Oriflame sprchový gel - tento mi voněl docela silně po nějakém parfému, ale i tak se mi zamlouval. Mám ráda sprcháče od Oriflame. DOPORUČUJI


5) Pěna do Koupele Isana - vyzkoušela jsem i pěnu do koupele od značky Isana, kterou koupíte v Rossmannovi a za mě je povedená. Voněla pěkně, udělala plno pěny, za mě spokojenost. DOPORUČUJI

6) Garnier čistící gel na pleť - pro normální až smíšenou pleť obohacený o šťávu z hroznů. Já si ho oblíbila, protože splnil vše. Pleť krásně vyčistil a ikdyž jsem měla makeup, tak dokonale odlíčil. Pleť nebyla vysušená, ale to já vždy po vyčištění nanáším krém na pleť. DOPORUČUJI 



You May Also Like

8 komentářů

  1. Ahoj Míšo, gel od Garnieru jsem měla a mi teda na pleti nedělal dobře, o dost spokojenější jsem teďka s Neutrogena Hydro Boost. Ten Palmolive vypadá lákavě, ale nebudu se tu rozplývat mám teď doma dost, co spotřebovávat.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zajímavé produkty. Já jsem poměrně spokojená se značkou ISANA, ale přímo stejný produkt jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem toho zase tak moc nespotřebovala. Spíš skoro vůbec. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten čistící gel od Garnier jsem už jednou měla a také jsem s ním byla spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sprcháče od Palmoliv mám moc ráda, díky za doporučení.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné spotřebováno. Sprchový gel od Palmolive jsem teď taky měla, ale jinou vůni a byla jsem spokojená.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  7. Mala som podobný čistiaci gél od Garnieru a tiež mi veľmi vyhovoval :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
  8. Značku Isana nemám ráda, měla jsem od ní několik produktů a ani jeden mi nevyhovoval. Čistící gel od Garnier vypadá dobře, ale já už xlet používám jen značku Yves rocher :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)