New (118)

by - října 14, 2015

Zdravim, byla jsem v pondeli trosku nakupovat, chtela jsem si poridit pracovni boty a tak je konecne mam. V normalnich botaskach me boleli nohy, tak doufam ze v techto mi to pujde lip. Jinak jsme se zastavili i v Primarku na par vecicek, pritelovi jsem tam koupila teple pyzamko co jsem ukazovala minule z toho tepleho materialu tak akorat v panskem. A take si poridil pracovni boty.

Tohle jsem koupila v Primarku podprsenku a kalhotky zvlast. Je to takova podprsenka co muzes mit na vice zpusobu, jako treba dat si do krize raminka, nebo bez raminek. Podprsenka 7 £ a kalhotky 2£.


Matte rtenky z Primarku i maska na vlasy.


Jo pracovni boty ze Sport Directu, sice tyhle botky jsou pro muze, ale koupila jsem si je, protoze jsou mi dobre. A pro zenske zadne pracovni boty jsem nenasla. Ty me staly 21£.


No nejsou to krasne odstiny?


Tady jeste z minuleho tydne nakup v Lidlu, odlicovaci tamponky a jakysi novy sprchovy gel s vuni mandarinky, nadherne voni.


Tady vidite jak jdou rtenky po sobe na ruce. Bojim se toho zda je vubec vyuziji. Jsou dobre pigmentovane a nadherne, ale nebojte odvahu na ne najdu aspon na fotku. Staly 3£.


You May Also Like

5 komentářů

  1. Vůbec nevadí, že jsou boty pánské, vypadají dobře a do práce budou super. Rtěnky se mi moc líbí, ale taky nemám odvahu na tak moc pigmentované odstíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Matné rtěnky vypadají krásně a sprchový gel z Lidlu též. Škoda že Lidl u nás nenabízí ty skvělé produkty jako jsou v ostatních zemích směr na západ. V listopadu až budu v Madridu, určitě pujdu omrknout zdejší Lidl.

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky se mi moc líbí, určitě budou vypadat krásně :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)