Přeskočit na hlavní obsah

New (120)

Zdravicko v pondeli jsem byla trosku nakupovat a to jsem  sla jenom pro makeup od rimmel. Ale s nakupem jsem spokojena. Tak se pojdme podivat co jsem si poridila.

Jak rikam, sla jsem si jen pro makeup. :D


Makeup v novem obalu od Rimmel a to v odstinu nejsvetlejsim 010 light porcelain. Bioderma sebium global na jizvicky po akne atd. Jsem na nej zvedava zda se mi, ze uz jsem ho mela ve vzorecku.


Koupila jsem si jeden odstin tekute rtenky v odstinu 01 colour party a ta druha rtenka neboli rtenko balzam vlastnim uz treti. Tento je v odstinu 08 be happy.


Prvni z dola je ta tekuta rtenka a to druhe nahore je rtenko balzam.


Komentáře

  1. Na makeup od Rimmelu se taky chystám a už se těším až se dostanu nějak kde si ho budu moc koupit :-)
    Minulá verce byla bomba a byl to můj top makeup :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Tu tekutou rtěnku si plánuji pořídit :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Ten makeup vypadá dobře, ty nové odstíny mě lákají, asi pro něj taky zaběhnu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ta tekutá rtěnka vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takové nákupy poznám, kdy jdu pro jednu věc a koupím k ní další 4. :-) Rtěnky mají pěkné odstíny. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento make up od Rimmelu je moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že takové nákupy známe všichni. :D
    www.dendyss.blogspot.cz

    Dávám si tě do gfc :) budu ráda, když se koukneš na můj blog a pokud se ti bude líbit, že dáš odběr i ty mě. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)