Recenze: RaE kosmetika přírodní deodoranty

by - února 21, 2017

Zdravím, ráda bych Vám představila přírodní kosmetiku RaE, je to přírodní kosmetika. Více se dočtete v recenzi jaký na ní mám názor. Jejich stránky najdete TADY

Tady trošku info z jejich stránek a jaký je jejich příběh. 

Příběh Radka a Evy - začal v Mexiku, na cestě za šamany. Obdivovali jsme jejich znalosti rostlin a stromů, díky umění šamanů jsme poznávali léčebné síly a blahodárné účinky přírody.
Inspirováni prožitky z  cesty jsme se rozhodli oživovat a předávat i u nás doma jednoduché, cenné avšak zapomenuté informace jednotlivých rostlin a stromů k radosti duše a užitku těla v našich výrobcích.
Vyhýbáme se v nich důsledně škodlivým chemickým složkám jako jsou minerální oleje, PEG, parabeny a soli hliníku. Hotový kosmetický přípravek naší firmy obsahuje více než 90% účinných přírodních látek. Esencí, které pohladí a vyladí naše těla.
Dřevěné obaly kosmetických produktů, při jejichž výrobě zužitkujeme dřevěný odpad nejen z naší truhlářské dílny, jsou naším originálním výrobkem, který je chráněný průmyslovým vzorem. I tímto přístupem se snažíme vyjádřit ohleduplný vztah k přírodě, k prostředí, v němž žijeme.
Můžete se podívat i na video. 

Přišly mi od nich dva přírodní deodoranty a to jeden s vůní indický lotos a citronová tráva. Hodně se mi líbí, že vlastně obaly jsou v dřevěných uzavíratelných jakoby mističkách. Je to velmi pěkný způsob, nejlepší na tom je, že vlastně vy jakmile tu náplň vypotřebujete, tak nemusíte kupovat nový deodorant, ale stačí jenom náplň do dřeva. Náplň stojí 105 Kč, do toho mého 15 ml co mám, jinak jsou větší 50 ml. 

Přírodní deodorant - indický lotos - Info z jejich stránek obsahuje kombinaci kokosového oleje a bambuckého másla s vůní Indického lotosu s ručně malovaným víčkem ve tvaru mandaly.
Éterický olej Indický Lotos nabízí velmi luxusní a nevšední euforizující a opojný zážitek. Základní vůní je lotosový květ, santalové dřevo, teplý cedr, vanilka, jemná lilie a jasmín.
Čistě přírodní složení přípravku, který nezanechává skvrny na oblečení, je jemné a vhodné i pro citlivou pokožku. Deodorační účinky zajišťuje jedlá soda a jemný kukuřičný škrob. Tuhé skupenství deodorantu taje při teplotě 24°C. Náš přírodní deodorant bez hliníku neobsahuje barviva, syntetická aromata ani konzervanty.
Přírodní deodorant nedokáže zcela zabránit pocení, což ale je pro organismus prospěšné. Pocením vylučujeme odpadní látky a zbavujeme se přebytků vody. Pocení také pomáhá regulovat naši tělesnou teplotu. Přírodní deodorant sice nezabrání těmto přirozeným projevům pocení, ale dokáže zajistit, že za všech okolností budete vonět.
Ingredients: Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Sodium Bicarbonate, Amylum Maydis, Tocopherol, Parfum


Přírodní deodorant citronová tráva -  info z jejich stránek - obsahuje kombinaci kokosového oleje a bambuckého másla s vůní Citrónové trávy s ručně malovaným víčkem ve tvaru mandaly.
Kokosový olej má přirozeně antibakteriální účinky, vyvážená směs esenciálních olejů dodává jemnou vůni. Vůně citrónové trávy je osvěžující.
Čistě přírodní složení přípravku, který nezanechává skvrny na oblečení, je jemné a vhodné i pro citlivou pokožku. Deodorační účinky zajišťuje jedlá soda a jemný kukuřičný škrob. Tuhé skupenství deodorantu taje při teplotě 24°C. Náš přírodní deodorant bez hliníku neobsahuje barviva, syntetická aromata ani konzervanty.
Přírodní deodorant nedokáže zcela zabránit pocení, což ale je pro organismus prospěšné. Pocením vylučujeme odpadní látky a zbavujeme se přebytků vody. Pocení také pomáhá regulovat naši tělesnou teplotu. Přírodní deodorant sice nezabrání těmto přirozeným projevům pocení, ale dokáže zajistit, že za všech okolností budete vonět. 
Ingredients: Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Sodium Bicarbonate, Amylum Maydis, Tocopherol, Cymbopogon Winterianus Oil, Geraniol, Citronellol



Můj názor? Tady jsem vůbec nemohla vědět jak takový lotos asi voní, ale já říkám jedno velké ano, protože vůně mi připomíná nějaký drahý parfém, velmi příjemná vůně, není sladká, ani moc silná. Jako vůbec nemohu říct, že bych tam cítila vanilku to ne. Ale mohu doporučit. Líbí se mi jejich konzistence, která je krémovo - máslová, tím pádem se na teplé kůži dobře rozpouští. Také je pochopitelné, že se mají nanášet do suchého a čistého podpaží. Jde o velikost hrášku a poté hezky rozmažete v podpaží. Mě samostatná aplikace teda nijak neuchvátila, ale za pokus to stálo a vyzkoušela jsem.  No já se moc nepotím, ale jsou dny kdy někam rychle běžím a prostě se potím. Je o nich známo, že sice nezabrání pocení, ale když se člověk potí, tak prostě jenom to má ovonět. Ale tady bych se pozastavila, nanesla jsem to do suchého podpaží, ale po chvilce asi do 30 ti minut jsem nic necítila žádnou vůni a potila se, a nebo když jsem i doma, tak si to občas nanesu a i tak když sedím nic nedělám, tak vůni do hodinky necítím. Nevím možná jsem měla stress apod, ale vůně mi nevydržela ani za měsíc kdy jsem to zkoušela znovu.  

Druhá vůně je citronová tráva, tahle vůně mi přijde dost silná a dost tam jde cítit citron, což mě osobně nevadí, ale ten kdo nemá rád v kosmetice citron, tak to nebude nic pro ně. Já se přiznám, že tuto vůni používám docela často a už tam mám na dně. To samé jak lotos, vůně nevydrží, ale bohužel to používám většinou přes den doma, nebo na noc. Což tady je divné, že přes noc vůni cítím na druhý den po probuzení (že by očichlé pyžamo, nebo fakt? ) 

Tohle je jen čistě můj názor, takže neznamená když to nesedí mě, nebude to sedět i Vám. Já osobně bych tyto deodoranty nepořídila, ale v nabídce mají právě i bambucké másla a ty vypadají teda hodně dobře. Všimla jsem si, že nebízejí i luxusní parfémy, to z ní také velmi lákavě, ale parfémy bude otázka v kusu, také co máte rádi a zda by Vám vůně voněla. 

Tyto deodoranty seženete za 198 Kč 15 ml. 

Já teda za sebe mohu říct, že jsem ráda, že jsem ne vyzkoušela a opravdu je to škoda, že mi prostě asi nesedly. 

Vyzkoušeli jste už tuto přírodní kosmetiku? 

You May Also Like

15 komentářů

  1. Tuto přírodní kosmetiku vidím poprvé a hrozně se mi líbí jejich obaly. Mě celkově přírodní deodoranty nesedí. Do podpaží zatím používám jen chemii z drogerky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, balenie aj zlozenie produktov vyzera velmi lakavo. Momentalne sa na blogoch casto objavuje prirodna kozmetika, co je podla mna skvele, ja som sa do podobnej recenzie pustila dnes taktiez :)
    BeautyByLenka

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec je neznám, ale obal vypadá krásně. Po nějakém přírodním deodorantu koukám, tak to ještě prozkoumám, jen škoda, že ti neseděly :(

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obal je opravdu super! :) Zkus a třeba tobě bude sedět.

      Vymazat
  4. Balenie je nádherné, už len kvôli nemu by som si dezodorant kúpila :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  5. majú pekne obaly take zlaté ale keďže po spotení ich ani necítiť tak sú k ničomu ako vraviš na take domáce nosenie:)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem po nich pokukovala, ale tvá recenze mě moc nenalákala... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co nebude vyhovovat mě, může vyhovovat tobě :)

      Vymazat
  7. Tak to je škoda, že moc nefungujú :/. Zloženie je veľmi pekné, no nájsť fakt dobrý prírodný deo je dosť ťažké...
    Girl Goes Bio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mohu souhlasit a taky asi poslední přírodní deodorant co jsem vyzkoušela.

      Vymazat
  8. Někde jsem viděla reklamu na tyhle deodoranty. A velice se mi líbil ten nápad s dřevěným obalem, a že se do něj dá pak koupit jen ta náplň. Uvažovala jsem o nich, ale pokud moc nefungují.. tak si je asi nechám ujít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusit je můžeš, třeba tobě budou zrovna vyhovovat :)

      Vymazat
  9. Pouzivam aloe vera a mne zase vyhovuje vune lehounka a rychle se vyprchajici. Silny deodorant a agresivnejsi pot nemusi byt zadna vyhra :-( Monika

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)