Astratex.cz sleva na nákup.

by - května 30, 2017

Jelikož jsem nedávno udělala nákup na notino.cz a ten mi zaslal kod na slevu na Astratex.cz jedná se o slevu 200 kč, pro nákup spodního prádla. 

Ale aby byla odečtena sleva, tak je podmíněna tím, že musíte nakoupit za 600 Kč. 

Sleva platí jen měsíc ode dneška takže to znamená, že platný do 30.6.2017

Pro získání kodu mi napište email na Misa.Pavlikova15@gmail.com, nebo mi nechte v komentu svůj email a já Vám obratem pošlu kod na slevu zpět emailem. :))) 


You May Also Like

4 komentářů

  1. nice!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby to bylo na slovenský e-shop, tak beru hned. :-D Akorát nedávno jsem u nich objednávala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Z Astratex mám doma spodnú bielizeň a je luxusná. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. Na astratexu nakupuju rada. Podobne slevy a slevove kupony se daji najit vsude po internetu, staci chvili hledat. Hodne stesti ;-) Kazda kacka dobra!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)