Prager's Kombucha // I cesta je cíl

by - srpna 12, 2024

Vítám Vás u mého dalšího článku,

měla jsem možnost vyzkoušet Kombuchu a za mě teda velká paráda. Já nikdy Kombuchu nezkoušela a chtěla jsem ji aspoň jednou vyzkoušet a tak se mi to povedlo, protože bych si ji ráda i zkusila sama doma, ale to až časem. 

Malé info ze stránek Pragers - 

Fermentovaný čaj, neboli kombucha, je produkt, který je lidstvu známý už po staletí. Jedná se o blahodárný nápoj, který vzniká fermentací čaje pomocí symbiotické kultury bakterií a kvasinek.
Kombucha bývá často považována za zdraví prospěšný nápoj, protože obsahuje živé kultury bakterií, které mají pozitivní přínos pro trávicí systém.

V balíčku jsem měla čtyři příchutě. Jako první jsem zkoušela Rooibos a musím říct, že tento mi chutnal snad nejvíce. Je přirozeně bez kofeinu, což jí činí skvělou volbou pro ty, kteří chtějí omezit příjem tohoto stimulantu nebo pro ty, kteří si chtějí dopřát čaj později během dne. Rooibos obsahuje polyfenoly a flavonoidy, které jsou silnými antioxidanty. Tyto látky pomáhají neutralizovat volné radikály v těle a chrání buňky před poškozením.


Yerba Maté tentokrát obsahuje kofein odstraňuje únavu a podporuje soustředění. Aktivizuje tukové zásoby a ve spojení s fyzickou aktivitou podporuje hubnutí. Yerby Maté je zpracována pražením - kombucha tak má jemnou kávovou, skoro až čokoládovou, chuť. a barvu.
Tato mi popravdě moc nechutnala, byla takový zvláštní. 

Matcha L-Theanin

Tato aminokyselina v kombinaci s přírodním kofeinem (teinem) může přirozeně zvýšit mentální aktivitu mozku a zároveň vás udrží ve stavu relaxace. 

Chuť byla naprosto výborná



Original každá naše kombucha v sobě obsahuje miliony probiotických kultur a organické kyseliny mléčnou a octovou vzniklé fermentací. Díky speciálním fermentačním kulturám jsme schopni řídit proces fermentace a zaručit vždy stejnou osvěžující a jemně kyselou chuť. Tady tahle spíše chutnala více chlapovi, než mě. Moc nemusím takovou chuť. 


Docela jsem se bála toho, že mi balíček přijde a mě obsah nebude chutnat, ale opravdu musím uznat, že to je skvělá Kombucha jak v chuti tak v balení. Mohli jste si vyzkoušet i filtr s rozšířenou realitou, což je rozhodně super, ale mě to teda nešlo (na takové věci jsem amatér) a já moc děkuji za možnost vyzkoušet tyto Kombuchy. Můžete zakoupit tady 


You May Also Like

1 komentářů

  1. Jedným z mojich veľkých snov je kombuchu ochutnať. Vraj je to kyslé... Ale to by som chcela posúdiť sama :) Páči sa mi, že článok obsahoval veľa zaujímavých informácii :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)