New (150)

by - května 20, 2017

Zdravím, při sobotním dni, u nás už je po týdnu trošku zamračeno, má pršet, takže jsem zvědavá no. Já se v týdnu spálila, takže fakt skvělé no :D A já konečně mám nějaký novinkový článek pro Vás, protože tu byla samá recenze atd. a už mě to prostě nebaví, tak něco nového.

Dostala jsem poukázku na nákup za 500 Kč na notino.cz takže jsem včera udělala nákup za přesných 500 Kč a dnes mi to už PPL doručilo :D rychlovka no. A já bych Vám to teď ukázala.

Není toho mnoho, ale mě to postačí :) 


Jako první tu mám mýdlo na problematickou pleť od Soaphorie. Já jsem opravdu zvědavá jaké mýdlo bude, přes obal jde cítit, ale nevoní nějak pěkně, no dneska určitě vyzkouším. :) Na stránce už bylo poslední, zatím ho v prodeji už nemají.  Další tu mám ricinový olej na něj jsem docela zvědavá, prý pomáhá pro pevné nehty, takže tohle vyzkouším a hlavně na co pomůže je na suché konečky, takže jsem opravdu zvědavá. Já celkově Soaphoriu už jsem dříve měla a mě opravdu vyhovovala.


Nesmělo chybět ani z dekorativní kosmetiky a to pudr od značky Tommy G má to být nějaký matující pudr, vzala jsem ho na zkoušku, Rimmel mi už dochází. Odstín je to světlý, takový jaký jsem potřebovala, takže super. A taky bohužel v tomto odstínu byl poslední. A nesmí chybět ani rtěnka od Makeup Revolution, nevěděla jsem jaký odstín si mám vybrat, ale vzala jsem ten tmavý :D v odstínu Reckless, ale popravdě je to nádherný odstín, do Anglie se bude hodit, tam nikdo neřeší jak jsi namalovaná, ale tady v ČR po Vás každý hledí, strašné :D



A jako poslední nákup z notina je šampon na vlasy od Kallos ano už i já konečně od nich něco vyzkouším! :) Musím říct, že šampon pěkně voní, takže dneska půjde na řadu. :) Jejich masky na vlasy jsou prý taky super. A poslední je opěvovaná novinka Missha masek, je to sice plátýnková maska s hydratačním a uhlazujícím účinkem, no sama jsem na ní zvědavá, co jsem tak četla, tak si ji každý chválí. 


A asi před měsícem jsem se zapojila do testování na FB notina do tohohle testování krému od Loreal. Je to denní krém proti stárnutí, testovat ho bude mamka, tak potom na IG napíšu dojmy i samostatnou recenzi na blog. :) Jejich krémy se mi strašně líbí, hlavně svým balením a to, že pěkně voní. :)) 



You May Also Like

7 komentářů

  1. Pekný nákup :) Ja som mala od Soaphoria čierne mydlo a bolo fajn, toto čo máš ty je asi iné. Textilné masky od Misshy nie sú špatné, no mne na nich vadí, že sú hodne nasiaknuté tekutinou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černé to myslím není no, nevím. :) No to mi zrovna vadilo právě u Garnier, tak snad tohle bude jiné.

      Vymazat
  2. To mýdlo na problematickou pleť bych ráda vyzkoušela. Jinak mamka se taky spálila a říkala, že se Vám v ČR bude kazit počasí, ale ono to slunko zase rychle vykoukne :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo kazit se bude jen tento víkend v týdnu má být znovu krásně :)

      Vymazat
  3. Krásné výrobky sis vybrala. :-) Nejvíce jsem zvědavá na tu rtěnku, jak s ní budeš spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé produkty :) Niektoré naozaj zaujmú ihneď na prvý pohľad

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  5. Určite skvelý nákup, notino milujem. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)