Recenze: PEO antiperspirant a deodorační sprej do boty.

by - června 14, 2017

Zdravím, jelikož je tu teplo a tak je potřeba se trošku starat o nožky, aby nám nesmrděli apod. Tak jsem se rozhodla, že napíšu recenzi na tyto dva výrobky od značky Astrid z řady PEO.

Produkty se mi rozhodně líbí balením, protože je každý jinak rozdělen do barvičky. Zelený je antiperspirant na nohy, který chrání před pocením a zápachem. Fialový je sprej do boty, který zabraňuje vzniku zápachu. 



Antiperspirant deo sprej na nohy (zelený) , cena 56 Kč 
Lehký rychleschnoucí sprej je určený k cílené péči o pokožku nohou. Kombinace antiperspiračních a deodoračních látek poskytuje dlouhotrvající ochranu proti pocení a vzniku nepříjemného pachu. Obsažené účinné látky zároveň pokožku osvěží a příjemně chladí. 

Můj názor? Jako popravdě já takové spreje na nohy moc nepoužívám, protože se mi moc nepotí nohy, ale na léto je to super věc. Co bych k němu řekla, že voní po mátě. Jeho ochrana 24h?? Tomu prosím Vás nikdo nevěřte, protože nikdy nic nevydrží 24 h....ani tento přípravek, vydrží max domu co jste v práci a to max těch 8 hodin, ale i tak pokud jste celý den v botách, tak rozhodně ten smrádek nepřebije tento deodorant. Co se mi líbí, tak opravdu to rychle usychá, ale stejně bych počkala pár minutek, než bych nazula boty, či ponožky.

Složení Isobutane, Cyclomethicone, Propane, Butane, Aluminium Chlorohydrate, Isopropyl Myristate, PPG-14 Butyl Ether, Cyclopentasiloxane, Distearyldimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Parfum, Melaleuca Alternifolia Oil, Limonene, Camphor, Menthol.


Deodorační sprej do bot (fialový), cena 57 Kč
Peo Deodorační sprej do bot s rychleschnoucím složením účinně eliminuje zápach bot a zanechává je svěží. Složení s účinnými deodoračními látkami neutralizuje zápach v botách. Chrání boty před zápachem až po dobu 24 hodin. Zanechává boty provoněné lehkou svěží citrusovou vůní.
Můj názor? Tady musím říct, že ta citrusová vůně je naprosto boží. Krásně to voní, ale když budete stříkat do bot, tak musíte nechat minimálně 5-10 minut uschnout, aspoň já to tak musela udělat, protože jsem to stříkala do balerínek a ty po nastříkání byli mokré. Pokud stříkáte do uzavřených bot, tak to tolik nevadí, ale v balerínkách budete klouzat. :D A teď se asi ptáte zda vůbec funguje? Na krátké nošení bot se to hodí a je opravdu super, ale na nějaké dlouhé celodenní tůry, to až tak není. Ale není to až taková hrůza, tento produkt je opravdu lepší, než sprej na nohy. 

Složení jsem nenašla. 


Co bych řekla závěrem? Že produkty rozhodně neurazí, ale ani nenadchnou. A tak dávám 3 hvězdičky z 5


Produkty zakoupíte na stránce TADY

You May Also Like

3 komentářů

  1. Tieto produkty vyzerajú ozaj zaujímavo :) Pekná recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  2. cool!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já takové spreje moc nepoužívám, nějak je nepotřebuji. No, pro jistotu mám v zásobě jeden podobný od Oriflamu a ten má tak nádhernou vůni... :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)