Instagram photos // 24

by - října 27, 2018





















Vítám při dnešním článku.

Dnes to bude taková rychlovka. Dnes po noční jsme chtěli jít do města, ale nějak jsem vypnula jeden budík a další jsem nějak záhadným způsobem neslyšela :D a spaly jsme až do 16 h. Tak snad zítra se nám podaří jít do města, chci omrknout Vánoční novinky Yankee Candle a taky zajít do Primarku. :)

A teď si dáme fotky z Instagramu kdo mě nesledujte tak TADY

Noční čtení knížky, docela mě baví. 


Ranní posilovna. 



Květnový Lookfantastic :)



Latte, které mají fakt skvělé v Asdě. 


Tak krásně to vypadalo a teď už skoro žádné listí. 


Tohle je fakt boží odstín, který velmi ráda používám. Určitě na něj časem nachystám recenzi. 


Tahle fotka vznikla v Květnu, kdy jsme chodily dost často běhat. Teď jak je zima, tak se nám vůbec nechce jít běhat. 


Znovu fotka z běhání.


You May Also Like

9 komentářů

  1. Foto články mam nejraději, inspirují mě a ráda si je prohlížím :)
    By-Barbora

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na recenzi očního stínu. Jinak pěkné fotky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ten očný tieň je naozaj fantastický !!

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přidám k obdivu :D taky se mi moc líbí stín, krásná barva :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! :) Stín rozhodně plus, jinak ano, jak je zima, komu by se také chodit běhat chtělo :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten běh ti závidím, škoda, že běhat moc nemůžu. :) Jinak stín vypadá dost dobře, těším se na recenzi.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké shrnutí fotek z ig :)
    Na recenzi na stín se těším, vypadá pěkně!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)