Spotřebováno (Listopad 2018)

by - prosince 01, 2018

Přeji krásný sobotní večer,

dnes mám na plánu spotřebované výrobky, je toho docela hodně, asi 4 věci jsou vytříděny z mé zásoby, protože se za 3 týdny vracíme zpět do Česka, tak bude potřeba ještě více redukovat mou kosmetickou zásobu. :)

Spotřeba za měsíc Listopad




1) Batiste - tuhle verzi jsem měla poprvé a je super. Ráda bych vyzkoušela i jiný suchý šampon, než je Batiste, doporučíte něco? DOPORUČUJI

2) Dove tuhý deodorant - žádný jiný tuhý deodorant nekupuji, tohle je pro mě osvědčená klasika, která nikdy nezklame. Nepotím se, příjemně voní, za mě spokojenost. DOPORUČUJI

3) Makeup Rimmel London - tohle je takový zvláštní makeup, který nemá žádnou pumpičku, ale takový pěnový aplikátor co se nanáší na pleť. Takže je to takové nehygienické, ale když makeup používá jen jeden člověk, tak to vůbec nevadí. Já s makeupem byla nadmíru spokojená, byl lehký, vydržel celý den, na pleti nedělal masku. DOPORUČUJI


4) Timotei šampon na vlasy - Timotei jsem kdysi hodně používala, když jsem chodila na základní školu a já tuto značku našla v Pounlandu. Vlasy jsem po něm měla pěkné. Je to teda 2 v 1 což já teda moc nevyhledávám. Ale zkusila jsem, nebyl špatný, ale víckrát ho nepotřebuji. MOŽNÁ

5) Yves Rocher sprchový gel - já osobně sprchové gely od Yves naprosto miluji, ale tohle je s vůni vanilky, kterou moc v kosmetice nemusím, ale sprchový gel byl super, krásně pěnil, pokožku umyl. Ti co mají rádi vanilku tak tohle DOPORUČUJI


6) Essence top coat - je v něm zbytek, který už nejde tahat a je už tuhý. Lak udělá to co má, takže klidně do něj znovu půjdu. DOPORUČUJI

7) Essence paletka - paletka se skládá ze 6 odstínů, které jsem milovala. Paletku jsem používala dost často a dost jsem s ní byla spokojená, protože pigmentace byla na výbornou. Oční stíny se neslévaly a byla jsem spokojená. DOPORUČUJI

8) Miss Sporty paletka - tohle je taky jedna z paletek co je fakt dobře pigmentovaná, velmi ráda bych si obě paletky nechala, ale musím uskromnit zásoby. DOPORUČUJI

9) Saloos balzám na rty - balzám jsem měla ráda je v něm asi necelá polovina a nějak divně se mi zkazil. Jinak balzám byl super, pomáhal na koutky, na suché rty, byla jsem s ním spokojená. DOPORUČUJI


10) Lirene maska na ruce - no tohle podle mě není nic co by jste tak nutně potřebovaly. Jako jo maska je to fajn, hydratuje ruce na velmi krátkou dobu a to jen do té doby, než si umyjete ruce. Jako chvilková maska fajn, ale na dlouhodobý efekt nic moc. Za mě NEDOPORUČUJI

11) Pilaten maska - za mě tohle je doslova zázrak, vytáhne mi nečistoty, nejvíce z nosu a také z čela a po použití je pleť jemná, čistá. DOPORUČUJI


You May Also Like

6 komentářů

  1. Co se týče suchého šamponu, měla jsem od Baley a byl super. :) Jinak ona Pilaten maska teda za mě nic moc, pouze mi odstranila chloupky, jinak nic. Za mě palec dolů.

    OdpovědětVymazat
  2. Když ti Batiste vyhovuje, asi bych neměnila. Spíše bych se třeba podívala po jiné vůni.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Sprchové gely od Yves Rocher jsou jedny z nejlepších. Nejraději mám asi kokos a kávu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. YR mám moc ráda, krásné produkty :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, super :) mám další tip, jaký další druh Batiste mohu zkusit!


    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Sprcháče Yves Rocher sú jedny z najlepších produktov celej tejto značky, ak nie vôbec úplne NAJ :) Môj obľúbený je buď mango a koriander alebo malina a mäta :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)