Skandinávie u mě doma pokračuje

by - září 30, 2021

 Vítám Vás u dalšího článku. 

Dneska se podíváme opět na skandinávii u mě doma a to tím, že jsem si opět mohla vybrat ty nádherné plakáty s posterstore a jsem jim neskutečně vděčná. 

Obyvák jsme měli v minulém článku. A my se tentokrát podíváme do ložnice. Kde jsem zvolila celkem jednoduché plakáty a taky více letní. Miluji léto a tak nebylo nad čím váhat. 

Opět přidávají nové plakáty každé úterý. A já tentokrát koukala i na zeď inspirací, ale nakonec jsem z ní nevybrala, ale vzala jsem klasicky novinkové plakáty a k tomu černé rámy. Musím říct, že to vypadá dost dobře. 

Plakáty tisknou přímo ve Švédsku. A právě dřevo použité pro jejich plakáty pochází z lesů, které splňují nejvyšší ekologické a sociální standarty. 

Tadááá a tady je výsledek naší ložnice, zeď je taková světle modrá, moc to na fotce nejde poznat. 


Tentokrát tady nemám růžovou, ale dokonale žlutou letní barvičku. Zapadající sluníčko je krásné a to hlavně v létě. Jako první obrázek s palmou je Paradise západ slunce. Doprostřed jsem si dala mlhavé obrysy hor a jako poslední plakát a ten se jmenuje jako čekání na vlny, ale sluníčko krásně zapadá. Myslím si, že tyto tři plakáty se k sobě opravdu hodí. Opět jsou vytištěny velice kvalitně. Takže není nad čím váhat a opravdu tyto plakáty vřele doporučuji dále. 

Ještě jsem si přibrala jeden plakát navíc, který si vyměním v obývacím pokoji a rozhodně Vám ho ukážu na Instagramu. :) 


Máte nějaké plakáty v ložnici? 


Ještě mám tady pro Vás slevový kod na nákup na eshopu.

Kód:  NERO45
Platí od pátku 1. října - 4. října
Je to sleva 45 % na všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců) 
Nelze kombinovat s jinou slevou.


You May Also Like

5 komentářů

  1. To je krásné, působí to na mě hrozně příjemným dojmem❤️

    OdpovědětVymazat
  2. ty mlhavé obrysy hor se mi moc líbí :) my v v ložnici nic nemáme, původně jsme tam chtěli pověsit naši svatební fotku, ale v obýváku se nám líbila víc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Plakáty jsou moc krásné, dobře jsi vybrala a ať ti dělají radost. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně to ložnici oživilo.. 🙂

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)