Spotřebováno // 4

by - prosince 19, 2022

 Vítám Vás u dalšího článku. Máme pár dní do Vánoc a já se rozhodla napsat článek opět na spotřebováno. :) 

Takže se na to vrhneme... :) Je to opět za nějakou dobu. 

Tentokrát tu přebývá vlasová kosmetika :D


1. Maska na vlasy Garnier - bože už druhá maska, kterou jsem od nich zkoušela. A i tato je naprosto skvělá. A potřebovala bych si další pořídit, musím navštívit drogerii. DOPORUČUJI

2. Gliss kondicionér na vlasy - no musím říct, že jako nebyl úplně špatný, vyhovuje mi. Krásně voní a svoji službu udělá. DOPORUČUJI


3. Elseve šampon na vlasy - tady musím podotknout tu nádhernou vůni. Voní jak nějaký parfém :D Šampon mi vyhovoval, udělal vše co od něj očekávám. Vlasy jsou voňavé, nadýchané. :) DOPORUČUJI

4. Garnier Fructis šampon na vlasy - voní strašně moc hezky po ovoci a jsem s ním spokojená. Je vhodný pro slabé vlasy s tendencí vypadávání, tomu asi vážně nezabrání. Ale na každodenní používání je skvělý. DOPORUČUJI


5. Bioderma micelární voda - tohle je naprostá dokonalost! Miluji tuto micelární vodu, jsem s ní naprosto spokojená. Nevysušuje, dobře vyčistí. A určitě už tuto micelární vodu každý vyzkoušel. DOPORUČUJI

6. Bioderma krém na pleť - tohle je opravdu ten nejskvělejší krém na akné. Hodně mi v tom pomohl, kdysi jsem měla hodně akné na pleti a používáním této dvojice se mi pleť hodně zlepšila. Jako určitě to nebylo jenom produkty, ale jsem nadmíru spokojená. DOPORUČUJI

7. Čistící gel Oriflame - jsem s ním spokojená, pleť hezky vyčistí, příjemně voní. Na takové rychlé čištění ve sprše je ideální. DOPORUČUJI



You May Also Like

3 komentářů

  1. Já se teďka snažím používat produkty, které by mi konečně pasovaly. Je to běh na dlouhou trať. Spotřebováno nemám snad skoro nic, kromě nějakých masek na obličej. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Micelárku od Biodermy a i Glisskur jsem už měla, souhlasím s tebou, jsou to dobré produkty. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám teď produkty na pleť, které mi sednou a jsou super, ještě najít kombo na vlasy :) Pěkný článek

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)