Spotřebováno // 5

by - února 25, 2023

 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát si dáme spotřebované produkty. :)) 

Spotřeba za několik měsíců, takže si myslím, že za mě dobré :D


1. Yves Rocher svěží šampon na vlasy - je vhodný na mastné vlasy. Za mě je docela fajn, hezky voní, vlasy umyje. DOPORUČUJI

2. Loreal Elseve šampon na vlasy - má vytvořit objem vlasů, což jako myslím, že udělá, ale nic extra nečekejte. Za mě docela splnil účel, umyl hezky, provoněl vlasy, ale hřívu jako lev zas tak nečekejte :D MOŽNÁ

3. Yves Rocher sprchový gel mango koriandr - za mě jsou to ty nejlepší sprchové gely co tato značka nabízí, mám je hodně ráda. DOPORUČUJI


4. Mizon maska na pleť - já už opravdu kupovat platýnkové masky nebudu! Jsou hrozně moc nacucané tou tekutinou, je mi to nepříjemné. Mám ještě dvě masky jiné varianty, tak snad to dopotřebuji. NEDOPORUČUJI

5. Essence transparentní pudr - už jiné pudry nekupuji jenom transparentní. Jsem nejvíc spokojená. :))) DOPORUČUJI


6. Dove tělový sprej - já značku Dove naprosto miluji a tento sprej je skvělý. :) DOPORUČUJI

7. Dove tuhý deodorant - trošku dokousaný od psa :D opět nic jiného nekupuji, za mě nejlepší. DOPORUČUJI



You May Also Like

5 komentářů

  1. já se momentálně snažím spotřebovávat dárky z Vánoc, a pak si zase koupím značky, na které jsem zvyklá :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, že sprchové gely od Yves Rocher jsou skvělé, vždy mi vyhovovaly. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já zas nacucané plátýnkovky úplně miluju! :D
    Ten tuhý Dove kupuji taky a jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Yves Rocher má skvělý sprchové gely.

    OdpovědětVymazat
  5. Yves Rocher mám také ráda.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)