Meduňková voda // Purity Vision

by - dubna 08, 2023

 Zdravím Vás při sobotním článku, jak se máte? Jak se chystáte na Velikonoce? :) 

Já si pro Vás dneska připravila recenzi na meduňkovou vodu. 

Bio Meduňková voda nabízí přírodní zklidňující a hydratační péči vhodnou pro všechny typy pleti. Její účinky oceníte především při péči o akné, ekzémy citlivou pokožku. Díky schopnosti regulovat tvorbu kožního mazu je ideální pro mastnou a smíšenou pleť, kterou harmonizuje a navrací ji rovnováhu. Pokožce dodává hydrataci, regeneruje ji, vypíná a vyhlazuje. Proto ji doporučujeme také pro péči o jemná podráždění, například od sluníčka či po štípnutí hmyzem. V těchto případech pomůže zmírnit zarudnutí pokožky a vznik otoků. Meduňka má příjemnou osvěžující vůni s tóny citrónu s relaxačními účinky. Z lidových tradic je známo, že uvolňuje mysl při pocitech úzkosti a stresu a navozuje dobrou náladu. 



Já si tuhle vodu úplně oblíbila, protože plní vše co chci. Používám ji na dočištění pleti a i tak vždy mám špinavý tamponek, takže opravdu účinný produkt. Poté nanesu hydratační krém a jsem spokojená. Můžu si ho nastříkat i na vlasy pro snadné rozčesávání, což jsem ještě nezkoušela, ale brzo vyzkouším, protože občas mám problém vlasy rozčesat. Co mi na produktu vadí, je jeho vůně, protože bych vůbec neřekla, že to je meduňka, voní to opravdu zvláštně, nedokážu popsat. Ale voda udělá to co má a já jsem spokojená a i tu vůni prominu. 

Složení:
 INCI: Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Water*(Bio Meduňková voda), Geraniol**, Citronellol**. 
* Z ekologického zemědělství. ** Přirozená součást meduňkové vody.


Produkt zakoupíte ve všech drogerií. A na oficiálních stránkách stojí 209 Kč, mají různé druhy


You May Also Like

3 komentářů

  1. Ta je super. Já mám ráda levandulovou, tu vůni totiž miluji :) Ale děkuji za tip na další.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Vody od Purity Vision jsou skvělé, zrovna zkouším levandulovou, ale stejně mám nejradši klasickou růžovou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Od Purity mám teď heřmánkovou vodu a velmi mojí pleti svědčí. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)