Zůstávám tu pro tebe / Zuzana Holčiková

by - ledna 29, 2023

Vítám Vás u dalšího článku.

Dneska to bude menší recenze na knihu. 


Knihu Zůstávám tu pro tebe napsala česká spisovatelka Zuzana Holčíková.


Nakladatelství: Petrklíč
Počet stran: 192 stran

Anotace:
Oba jsme svůj zrak soustředili na tu rychle slábnoucí, naoranžovělou kouli sestupující k hladině oceánu, jež nám odvážně odhalovala svou další cestu. Na druhou stranu světa. Chtěla jsem ten zázrak chytit a nepustit. Toužila jsem z toho okamžiku neztratit jedinou vteřinu, nezapomenout jediný dotyk a dokázat nemožné, tak moc ho nemilovat…
„Když uvěříš, že je láska prostá,…
budeš i prostě milovat.“

Příběh o Tereze, která pracuje v nemocnici jako zdravotní asistentka. K srdci ji přiroste nejeden dětský pacient Filípek. Jednou ji starý kamarád pozve na večeři a tam se potká s americkou star Paulem. Mají několik schůzek a jak tak čas plyne tak jednou Paul musí odletět zpět do Ameriky. Zvládnou to spolu i přes takovou dálku? Co jim osud připraví do cesty?

Co se týká příběhu, tak vůbec není veden do hloubky, ale jenom okrajově, vlastně spolu nic moc nezažijí. Ale kniha se četla dobře, svižně. A taková rychlá romantika to já mohu. Kniha mě na konci dohnala k slzám, protože takový konec jsem teda opravdu nečekala. Co se mi líbilo, že autorka zahrnula do knihy i rozhovory mezi Terezou a Paulem v Angličtině a pro ty co neumí anglicky byl na konci stránky vždy překlad.

Hodnocení 3⭐/5



You May Also Like

5 komentářů

  1. asi aby mohla jít autorka více do hloubky, kniha by musela mít víc stran :) ale jako příjemná oddechovka se to zdá být fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se to jako pohodové čtení, mě baví spíše detektivky a thrillery, ale pro oddechové čtení proč ne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta mě upřímně vůbec nezaujala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle knihu neznám a upřímně mě svým tématem příliš nezaujala.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)