Yves Rocher - čistící peeling na pleť

by - května 28, 2023

 Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát se podíváme na peeling na obličej. :)) 

Info z oficiálních stránek - mastná pokožka nemůže správně dýchat a fungovat, v důsledku čehož vznikají černé tečky a další nečistoty. Tento problém se týká až 74 % evropských žen a množství dalších po celém světě. Naši odborníci na výzkum rostlinné kosmetiky se proto zaměřili na vývoj produktů z přírodních aktivních látek, které pomohou smíšené až mastné pleti a pleti se sklony k nedokonalostemČisticí peeling jemně čistí, exfoliuje a okysličuje pokožku. Ta zůstává po použití jemná a zbavená mastnoty i odumřelých kožních buněk.


Musím říct, že tento peeling jsem si doslova zamilovala. Je to velice jemný peeling, takže nedráždí pleť. Vždy ho nanáším ve sprše, protože jde snadno umýt. Pleť je po peelingu jemná. Je vhodný pro smíšenou až mastnou pleť. Jako nevím zda to pomáhá na černé tečky mám je hlavně na nose, to bych si asi musela pořídit celou řadu a ne jenom peeling. Určitě to není moje poslední balení


Složení 

AQUA/WATER/EAU • STEARIC ACID • COCO-CAPRYLATE/CAPRATE • CELLULOSE • GLYCERIN • PENTYLENE GLYCOL • PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) SEED POWDER • STEARYL ALCOHOL • MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) LEAF WATER • POTASSIUM HYDROXIDE • XANTHAN GUM • HYDROXYACETOPHENONE • PARFUM/FRAGRANCE • FRUCTOOLIGOSACCHARIDES • INULIN • 1,2-HEXANEDIOL • CAPRYLYL GLYCOL • CITRIC ACID


Momentálně ho koupíte TADY a stojí 359 Kč


You May Also Like

5 komentářů

  1. Peeling vypadá zajímavě, ale bála bych si ho pořídit, produkty od YR mi na pleť příliš nevyhovují :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten vypadá parádně. Tuto kosmetiku mám moc ráda :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Čistící peeling mám zrovna od Neutrogeny a je super, ale i tento vypadá skvěle. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Peeling vypadá dobře. Možná si ho někdy přihodím do košíku.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)