Spotřebováno // 6

by - července 05, 2023

 Zdravím já si dnes připravila článek o spotrebovanych produktech. Opět jich tu mám nějak moc, tak ať to mužů vyhodit. 


1. Kondicioner na vlasy Gliss - hezky voněl a taky byl docela fajn. MOŽNÁ 

2. Kondicioner na vlasy Gliss - také hezky vonel a přišel mi lepší, než ten první. Vlasy byli jemné, dali se rozcesat. DOPORUČUJI 

3. Pantene kondicioner na vlasy - ten byl naprosto skvělý, vlasy vonely, šli bez problému rozcesat. DOPORUČUJI 


4,5,6. Dove deodoranty - tohle jsou mé stálice, kupuji opakovaně různé vůně. DOPORUČUJI 

7. Dove sprchový gel - tady taky není co dodat, sprcháče mají taky vyborne. DOPORUČUJI 


8. Pantene sampon na vlasy - hezky vonel, vlasy umyl, vydrželi mi neumyte dva dny, takže za me spokojenost. DOPORUČUJI

9. Garnier sampon na vlasy - garnier má za mě opravdu skvěle sampony, které mi vyhovují. Umyté, nadychané, voňavé. DOPORUČUJI 

10. Lavera sampon na vlasy - no tohle byl nic moc sampon, docela hezky vonel, ale moje vlasy po něm vypadali jako sláma, takže za me NE


A JAKÁ BYLA VAŠE SPOTŘEBA?


You May Also Like

1 komentářů

  1. Dove miluji. Hlavně jejich antiperspiranty. A i sprchové gely mají moc pěkné vůně.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)