New (191)

by - srpna 13, 2023

 Zdravim, dnes se podíváme na nějaké ty novinky co jsem si pořídila.

Nedávno to byl nákup na Bonprixu potřebovala jsem šaty na svatbu na kterou půjdeme. Takže za mě nejlepší kup jsou pohodlne a velice pěkné.


Občas udělám nákup i na Vinted a jako první jsem si pořídila to růžové, které je na dělání vln je to fakt skvělá vychytavka, vlny jsou krásné. A taky jsem si tam pořídila řetízek ze srdickem měl by být z HM.


Nákup z Alberta kde jsem vzala tuzidlo, sampon na vlasy, lak na vlasy a tuhý deodorant.


Nákup na pilulka.cz vzala jsem voskové pásky s tím trham obočí, také jsem vzala kondicioner a deodorant. Od Garnier jsem ještě žádný neměla. A ještě něco na podlahy.


Také jsem byla v sekaci a vzala jsem dvě věci. Tričko je původně z CA a sice je trosku větší, ale je naprosto skvěle. 


A taky jsem našla ještě tuto halenku, je velice příjemná.


A tady mám nákup z Oriflame. Cestovní vůni Magnetista, která skvěle voní. Potom Love Potion Blossom kiss je naprosto fantastická vůně. Rasenku On Colour, udělá pěkné rasy. Masku na pleť, zatím jsem ji zkoušela jednou a je docela fajn. Intimní mycí gel u nich kupuji opakovaně. A také jsem vzala 500 ml velký sampon, líbí se mi ze má pumpicku takže velice rada vyzkousim.


A to je zase vše na nějakou dobu.

Co Vy jste si pořídily?


You May Also Like

5 komentářů

  1. To růžové na dělání vln mi něčím připomíná oprátku. :-)
    Ale ta halenka se mu docela líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty vypadají hezky a tu věcičku na vlasy mám objednanou a na cestě domů. Tak doufám, že bude fungovat. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem vydala článek s mými nákupy :) Šaty na svatbu se mi moc líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Great finds!
    The outfit fashion pieces and the beauty products you found at Bonprix all look wonderful.
    I love the red lace and floral dress you got for the wedding, and also love the appearance of that blouse! I am sure you looked beautiful wearing them!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)