Spolupráce: Advent

by - prosince 02, 2014

Mám tady další spolupráci a tím pádem i článeček, můžete se dát do čtení. Clánek je bohužel až dneska v úterý jelikož včera jsem to nestihla.

Ahoj, já jsem Vendy…Abych to tady déle neobkecávala, pokud chcete vědět něco více o mně tady je

můj blog: http://vendysssworld.blogspot.cz/



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiBYR1LD902MzVdaRf9a95SwPddrHOPPxCwsblkgJLm6dB2i-GrJQm4xATk5hvpVTZY5HFQcOB0yURRXc2Tj8HUTdVt06Sk44Guq_DOtTZSKeavxXXAYN9NUaUGcdob9KAi072HQVznDWy6/s1600/hnj.jpg


Tak a je to tady. Advent. Doba,která zahrnuje dívání se na pohádky, zdobení pokoje, poslouchání vánočních písniček, ke konci už jen flákání ve škole,ale taky samozřejmě nakupování a tudíž taky vymýšlení, co komu koupíte,což je mimochodem v některých případech fakt náročné, zvlášť když vám dotyčný pořád opakuje, že nic nechce,ale come on, každý něco chce.
Každopádně tady jsou nějaké tipy, co koupit třeba rodičům, kteří jsou právě těmi, kteří "nikdy nic nechtějí".

Pro mamču
Myslím si,že mámy mají radost snad ze všeho, takže tady je to vcelku jednoduché. Ať už koupíte svíčku, nějakou takovou tu ozdobnou blbůstku, která není k ničemu dobrá, oblečeníknížku nebo nějakou kosmetiku, tak tím určitě nic nezkazíte.:) Jako fajn nápad mi přijde i koláž z vašich fotek (z dětství až po dnešek, nebo prostě jakékoliv fotky:D) nebo fotka na plátněParfém by mojí mamce taky udělal radost.
Když jsem na začátku mluvila o těch "dekoracích do bytu", napadá mě teď, že polštářky taky nejsou úplně marné a hlavně nejsou zbytečné, a když si koupíte nějaké obyčejné+ barvy na textil, můžete je ozdobit:)) Polštářů není nikdy dost,věřte mi:D
Pokud nedokážete odhadnout velikost vaší mamky, tak je dobré řešení dárkový poukaz . Když už jsme u těch poukazů, můžete si vyrobit své vlastní poukazy i sami- např. poukaz na jedno velké obejmutí, poukaz na jeden den lenošení atd atd.

Dárek, který se hodí snad opravdu každému je diář, do kterého si mimochodem může poznačit další dárek a to je nějaký víkendový pobyt, kde si odpočine- na tenhle dárek byste se mohli složit jako rodina, protože každá máma občas potřebuje oddych,ne?

Jak vidíte, možností je opravdu plno, teď ale přejdeme na další osobu, u které už máme většina problém něco vymyslet..:)

Pro taťku
Asi by bylo divné tátovi pořídit nějakou svíčku, polštářky nebo tak něco,že?:D:D  A to je právě ten problém!
Každopádně nějaké jednoduché tričko nebo košile? To už zní lépe, ale jsme zase u těch velikostí...Ovšem taková šála nebo rukavice jsou užitečný doplněk a ani nepotřebujeme znát velikost oblečení! Potěší určitě i ponožky!:D

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjD0GmI0rzsIHa5c8lC1h2FAh95lYoc_4NY11qCP68Rr2ydhPfkIOMajzz7nFeEoz6ayjPbAWDN21-tb7tC01dEnL66WsRmKVsohO_YPdmdF5OkAkAVrOeXYxFPTK6ii4lPsEvDI94jqfHx/s1600/hmprod.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiz-qn7hcL_myuxI8nddyU1KXbVk0oi_ClnjfBGhEYZakkIeKSdkzYsjcaM1krL47_8Ru7s5vrFKwvbq-FCVrO8A7MVDDgc_wLBSFnCU1tbq0E1cwGeog-5ZixyOf-sWRyv8f7eRurtWpLv/s1600/hmprod+(1).jpg&container=blogger&gadget=a&rewriteMime=image%2F*

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgX9A5a8F4mV6O4u4zZQM8i_F49rS1AFBD5w8CbhE-RWVDqN5kjhX05kiPzetV5RJHU_TwLRksmSrg-UadP9lYWHeQXMfoTI629q-hIofiV-UuBRI32OSpeSrdB-IQHr4L75B5p-FGpBV9u/s1600/hmprod+(2).jpg&container=blogger&gadget=a&rewriteMime=image%2F*
Všechno je z H&M

Dále mě napadá nějaká dobrá knížka o jeho koníčku nebo něco,co se přímo týká toho,o co se zajímá, takže pokud se zajímá o stavění modelů (no lol) ,tak mu kupte ehm.model:D:D Pro kutily asi nebude těžké něco vybrat...
Hodinky přece taky musí udělat každému radost.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2ddLh45wDJ4P3yFxr-vlPtxhjQE0sf3qYeYwwjw8Cq_xPOAOgO0m722I87mEDeB0Hn3UMj66HcAOpExC8XYgEx6Dg4M3BreMzRgXmdec7rAjQH-qlc21TB-RPpWdykzPd60YKefVs1acJ/s1600/0107DW_1_BST.jpg
Daniel Wellington

Napadá mě taky nějaký pěkný hrnek s taťkovou oblíbenou kávou!:)
Všude v drogeriích teď najdeme kosmetické sety, kde jsou deodoranty, sprchové gely...To je podle mě dobrý nápad, a nebo rovnou nějaký parfém!:)
Když jsem u dárků pro mámu mluvila o víkendových pobytech, tak proč bychom z toho nemohli udělat romantický víkendový pobyt,že?:D

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj364jHvxEsQbiNTDtxdjyS-xjPNChQcd7CVGOefmiuI56r9W-9ihYntjEI4DpzdM9Ah-ZlXyuuOZAEQgdPj1VbGikNlx-WJ_GciMjoRTpR5iVcPzkeraPDrhdVs59vkjvUEU2wSq-8Ypk-/s1600/gvdbhx.jpg




To už je pro dnešek vše.:) V pátek se můžete těšit na další vánoční článek!:)
Mějte se krásně

Byee

You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)