Recenze: Astrid 3v1 micelární voda

by - prosince 16, 2018

Přeji pěknou neděli,

jak se máte? My jsme se s přítelem před chvílí vrátily z města, byli jsme ještě dokoupit pár potřebných věcí na náš odjezd z UK, který bude už za týden. A byli jsme naposledy v naší oblíbené restauraci, kde si můžeš dát cokoliv a kolikrát chceš. 

A zrovna jsem se dala do psaní této recenze, tak snad se Vám bude líbit. 

Info ze stránek astrid.cz - Micelární voda 3v1 pro suchou a citlivou pleť účinně odstraňuje nečistoty a make-up (včetně voděodolného). Jemně čistí a odličuje celý obličej (tvář, oči a rty) bez podráždění či dehydratování pleti. 
Složení obohacené o komplex HYDRO ACTIVE, D-panthenol a extrakt z bavlníku poskytuje pleti dokonalý komfort a zdravý vzhled, zanechává ji dokonale čistou, tonizovanou a sveží s pocitem hydratace.Hypoalergenní.Dermatologicky a oftalmologicky testováno.

Balení tohle je má první micelární voda, kterou vlastním a má 400 ml, aspoň není rychle vypotřebovaná. A vydrží těch pár měsíců. Jinak je to klasická lahvička, která má víčko na zacvaknutí. Víčko drží, takže v kabelce se samovolně neotevře. Na lahvičce jsou opět nápisy co to je apod. Obal je průhledný, takže vidíte kolik Vám tam toho ještě zbývá. 



Vůně něco v ní cítím dost jemného, ale voňavého. Mám ráda když jsou produkty voňavé. 

Co na ni říkám já? K balení nemám co vytknout, micelární voda mi i delší dobu vydrží. Co tak vím, tak se micelární voda po použití na pleť má použít ještě třeba nějaké tonikum či něco podobného a to já mám tonikum od Yves Rocher a pleť se mi docela dost zlepšila. Nikdy jsem po použití micelárky nepoužívala něco navíc hned jsem nanesla krém, nebo olej a bylo to, ale teď se snažím to dodržovat. 
Minule jsem recenzovala taky micelární vodu od Astrid, ale to byla osvěžující a tam jsem si sní odličovala i oči, ale u této jsem to nezkoušela. Micelární voda je určena pro suchou a citlivou pleť, což já sice nemám, ale maximálně mi vyhovuje. Musím říct, že opravdu skvěle odličuje, stačí mi na celou pleť dva tamponky, ale to samozřejmě záleží na každém jinak. Po odlíčení nemám vysušenou pleť. Já jsem si ji hodně oblíbila, protože Vám tato micelární voda udělá hodně muziky za pár korun, takže s klidným srdcem ji mohu doporučit dále. :) 


Složení 


Klady

+ cena
+ balení velké 400 ml 
+ jemná vůně
+ skvěle odlíčí pleť
+ pleť po vyčištění není suchá
+ pleť po vyčištění je jemná na dotek
+ obsahuje extrakt z bavlníku 

Zápory

- žádné jsem nenašla

Získává 5 hvězdiček z 5 



Micelární vodu můžete zakoupit v prodejnách DM, Rosmann, Teta, ale také na internetu TADY za 119 Kč

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

Já děkuji zastoupení astrid.cz za poslaný balíček a v něm tato micelární voda


You May Also Like

8 komentářů

  1. mala som túto micelárku a za mňa bola celkom fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda velké balení, aspoň dlouho vydrží a micelárky jsou super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Micelarky nepoužívám, moc se totiž nemaluji, ale vypadá to balení pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle mám u přítele a jsem zatím s ní nadmíru spokojená, dovoluji si říct, že odličuje lépe než micelárka od Garnieru a to je moje nejoblíbenější. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá na super produkt! Já používám micelárku od Yves Rocher :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Já micelárky používala několik let, ale poslední dobou mi nějak přestaly vyhovovat, tak jsem je omezila a snažím se kupovat přírodní odličovače :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Musím jí zkusit :) i když napřed chci vyzkoušet ten olej od Astrid.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Vyskúšala som už rôzne micelárne vody, no mne sa najviac osvedčila klasická Bioderma. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)