Instagram photos // 26

by - prosince 12, 2018

Zdravím,

jak se máte? Už máte všechny dárky nakoupené? My ano a taky je tu jedna novinka za dva týdny jedeme už nadobro z Anglie zpět do Česka, takže se už mega těším. :) A teď si dáme takové menší shrnutí z Instagramu, ten kdo mě ještě nesleduje tak TADY


Prodám tyto dvě knihy (stále jsou k dispozici, takže ten kdo by chtěl napište mi)



New nails


Novinkový článek už byl a jinak tohle byli novinky, co jsem měla od prosince do července aneb tolik balíčků se nahromadilo za pár měsíců. :) 


Palačinky jsou prostě nejlepší


Dostala jsem dárek od přítele, jen tak z ničeho nic pro radost. Nádherně voní. 


Zrovna čtu tuhle knížku, ještě ji nemám dočtenou (ale jak se vrátím zpět do Česka, tak chci začít znovu chodit do knihovny a více číst) 


Smoothie na snídani, taky milujete? Jsou v tom vločky, mražené ovoce, mléko od alpro lískový oříšek a rozmixovat. Je to dobrota. :) 


Večerní relax. Já jsme nikdy nezkoušela pít pivo, ale tyto ovocné Cidery já můžu a chutnají mi, protože je tam více cítit ovoce, než nějaké pivo, či alkohol.


Nejlepší peeling co jsem kdy vyzkoušela, ale už došel :( 


@totapcz přišlo mi od nich v týdnu tolik skvělých věcí. Parfémy už s přítelem používáme a prvni dojmy jsou výborné. Vůni do auta mame v plánu dát zítra, protože jedeme na výlet. Vůni do pokoje dávám právě teď, tak jsem zvědavá jak to provoni. Moc děkuji za balíček. 

Článek na tohle už byl a jsou to naprosto skvělé parfémy. Vůně do auta už je spotřebovaná, voněla krásně a taky vydržela vonět stále. Vůně do pokoje je sice fajn, ale momentálně mi přijde, že to voní jen když si k tomu přičichnu


You May Also Like

6 komentářů

  1. Teď bych si dala palačinky! :-D
    A ten scrub jsem měla vzroeček a byl super...:-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju palačinky! A ten scrub bych chtěla taky vyzkoušet :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Teda dostávat jen tak parfémky pro radost by se mi taky líbilo :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé fotky :) Parfum vyzerá skvelo!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Mňááám!! Palačinky :-) smoothie mám ráda, ale maximálně na sváču. Já k snídani potřebuji něco kousat a ne pít :-D

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)