Recenze: ECOCERA BAMBOO ABSORBENT SEBUM

by - prosince 09, 2018

Zdravím při nedělním odpoledni,

já tu dnes mám recenzi na pudr, recenze se trošku protáhla, protože jsem musela první spotřebovat pudr od Rimmel a pak otevřít tento. A nějaký čas na testování také zabere. Tak se mu jdeme podívat na vroubek. A přeji všem Krásný 2. Advent. ♥

Info ze stránek parfemy-elnino.cz -  Pudr Ecocera Bamboo Powder Absorbent Sebum pomáhá pleť zmatňovat a odstraňovat přebytečný maz. Složení obohacené o bambusové výhonky pomáhá bojovat proti nedokonalostem a lesklé pleti. Zároveň pleť optimálně hydratuje a vyživuje. Odolné složení prodlužuje dokonalý vzhled make-upu a zároveň neucpává póry a nezatěžuje pleť. Mějte sametově hebkou a jemnou pleť bez lesku a dalších nedokonalostí.


Balení pudr má pouhých 8 gramů, ale musím říct, že vystačí na hodně dlouhou dobu. Já už ho používám cca druhý měsíc a pořád mi přijde plný. Balení je jednoduché v bílé barvě, na vičku je akorát v kruhu zelená a jejich značka. Víčko je na zašroubování. Co je fajn, tak pudr má i uvnitř labutěnku, což já nepoužívám, ale pro někoho super. 

Barva jelikož je to pudr transparentní, tak je to bílá barvička, je to v prášku. Já takové pudry v prášku ještě nezkoušela, takže tohle byla moje premiéra. 




Na fotce vidíte i složení 


Jaký mám na něj názor? Ohledně balení bych zmínila to, že se špatně dostává přes ty dírky, sypu si ho vždy na tu labutěnku a potom štětcem o labutěnku a nanáším na pleť. Je to trošku nepraktické, ale jiný způsob mě nenapadl. Pudr je vhodný pro mastnou a smíšenou pleť, což já někdy trpěla na mastnou pleť, občas se mi leskl nos a čelo, ale teď už to zmizelo, jen díky pudru. Fakt je výborný. Pleť zmatní na celý den až do odlíčení, což je super. Nemusím se vůbec přepudrovávat, jak už některých pudrů je potřeba, tak tady ne. Makeup zafixuje skvěle, že vydrží na pleti celý den. Možná, se někdo bude obávat ať neudělá bílé fleky na pleti, ale toho se nemusíte bát, pudr se přizpůsobí barvě pleti, takže nehrozí žádné bílé fleky. 



Klady

+ cena
+ na pleti vydrží celý den
+ obsahuje labutěnku
+ pleť zmatní a vydrží až do odlíčení
+ není potřeba se přepudrovávat v průběhu dne
+ nedělá bílé fleky

Zápory

- špatně se dostává přes dírky v doze 

Pudr ode mě získává 5 hvězdiček z 5


Pudr jste mohli zakoupit na Elnino TADY, ale není k dispozici, ale cena přesahovala nějak 110 Kč. Ale momentálně mají k dispozici banánový pudr kompaktní verze a ta stojí 100 Kč najdete ji TADY 

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

Já děkuji zastoupení parfemy-elnino  za poslaný balíček a v něm tento pudr.




You May Also Like

5 komentářů

  1. už dlhšie som sa po ňom pozerala aj ja ale nakoniec som zvolila makeup revolution čo bola asi chyba kvôli farbe :/ no teraz ma zase začala trápiť suchá pleť takže by asi ani tento nebol pre mňa vhodný :D
    POĎ SA U MŇA NA BLOGU ZAPOJIŤ DO VIANOČNEJ GIVEAWAY A UROB SI RADOSŤ <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem transparentní pudr nezkoušela, ale ráda bych nějaký. Tenhle vypadá fakt dobře. Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám vždy potřebu se během dne přepudrovat, takže se po něm asi podívám. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Pudr jsem už u blogerek viděla, ale sama jsem ho nezkoušela, každopádně je fajn, že ho taky chválíš :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Já transparentní sypký pudr používám moc ráda od Dermacol. Jiný jsem nezkoušela, tenhle mě láká :-)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)