Oblíbenci (Duben 2019)

by - května 05, 2019

Zdravím, ano vítám Vás u oblíbenců za měsíc Duben, dlouho jsem je nepsala, protože se mi jednak nechtělo a produkty se celkem opakovala, tak jsem ráda, že teď jsem začala používat jiné věci. :)

VOSK 
Momentálně můj nejoblíbenější vosk Island Waterfall, budu muset znovu po něm číhat na Ebay :D Protože voní jemně, nedokážu říct po čem.  Ale určitě vosk vřele doporučuji vyzkoušet. :)



TOALETNÍ VODA
Jo určitě každý zná vůně Playboy! Jejich vůně jsem měla nejraději a teď jsem po dlouhé době znovu vyzkoušela a voní furt skvěle. A určitě to není má poslední vůně co jsem měla. 



NEHTY/PLEŤ
Tohle je novinka Vichy Normaderm pro smíšenou pleť. Působí i na černé tečky. Zatím si tento krém velice chválím a nebudu prozrazovat víc, protože si přečtete v recenzi. 


RTY
Na tuhle rtěnku jsem nedávno psala recenzi, ona je prostě boží, na rtech vydrží pití, i nějaké to jídlo. A odstín je pro mě jako dělaný, já růžovou můžu. :) Odstín Belle.


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
No trošku to není krém na ruce, ale jedná se o krém na nohy. Je to značka Oriflame, krásně voní a paty jsou po použití jemné a vypadají lépe. S krémem jsem spokojená. 


 VLASY
Tu tentokrát nic nemám.



You May Also Like

9 komentářů

  1. Krémy na nohy Oriflame umí. Jinak ta rtěnka je krásná.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujala mě ta rtěnka. Odstínově patří mezi mé oblíbené :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Such a great product ^^ Thanks for sharing!

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpovědětVymazat
  4. Vosk musí voňať skvele, všetky produkty vyzerajú veľmi fajn :)

    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají super. :) já teda, co se týče vůní playboy, myslím, že je sice z čeho vybírat, ale z vlastní zkušenosti jsem nebyla moc spokojená s výdrží. Takže se docela rychle spotřebuje.
    (Lola-J.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. V"ně od Playboye jsou pro mě taková nostalgie.. Dřív jsem používala jedině je a fakt jsem je milovala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Ten rúž vyzerá skvelo :) Ja mám na nohy veci od Avonu ale teraz si idem objednávať od Nuskin :)

    AKO SA MÔŽEŠ OPÁLIŤ U SEBA DOMA?

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)