New (174)

by - června 16, 2019

Zdravím při nedělním odpoledni, jak se máte? U nás je strašné dusno a zataženo a je nějakých 27 stupňů. A má pršet, tak snad se poštěstí. Ale já si pro Vás připravila novinkový článek, tak jdeme na to. :)

Trošku jsem nakupovala v Pepcu. Tak tady mám jako vždy klasika jsou ponožky a taky jsem si chtěla koupit láhev na vodu a má tam i takové to sítko, kde můžete dát citron a nebo nějakou bylinku, ovoce apod. Akorát co mě štve, že jak se to šroubuje, tak už mi to nefunguje tak jak má, škoda. 



Tohle pyžamo se mi tam nejvíc líbilo a letní jsem potřebovala, tak jsem si ho vzala. Dobře se v něm spí. 


Obyčejných triček s proužky není nikdy dost. 



Nezapomněla jsem ani na jarní, či letní novinky Yankee Candle vosků a pár jsem si jich pořídila. 
Květinové vůně já miluji a tyto se jmenují Floral Candy a Moonlit Blossoms.


Jako další vůně jsou to myslím jídelní a to Seet morning rose a honey lavender gelato. Obě voní zajímavě a líbí se mi. 


A jako poslední tu mám šťavnaté vůně, které jsou naprosto boží. White Strawberry Bellini je náídherná vůně, jak vidíte už jsem ji i použila a druhá je Blush Bouquet na kterou se těším. Popisovat vůně neumím :D


Jen dva produkty tady mám co se týče kosmetiky a také oboji bylo v časopisu. Lak na vlasy od Got2B bylo v JOY a sprchový gel Yves Rocher byl v Ženě a život. :) 


A také bych Vám tu ráda ukázala moji objednávku s Lidl shop. :) A tím jsou tyto krásně modré botky, kterých jsem se nechtěla vzdát, protože jakmile mi přišly, ten pásek co se zapíná okolo nohy je bohužel malý, nevím jak to oni dělají, ale je prostě krátký :D takže jsem to dala babičce jelikož je švadlena, tak mi tam našila gumu a hned je to lepší! :) 


A tady tohle je taky s Lidlu a jsou takové ty Business kalhoty, tady jsem si objednala větší velikost asi o číslo větší. A taky jsem to babičce dala spravit abych je nemusela vracet, protože takové kalhoty jsem si oblíbila a jsou pro mě více pohodlnější než džíny. A tak mi to trošku upravila v pase a taky nohavice upravila a délku. Takže jsem z nich úplně natěšená :) 





You May Also Like

8 komentářů

  1. Já si podobnou láhev kupovala v Primarku, stála něco okolo dvou stovek, tak doufám, že mi něco vydrží :D Vosky jsem si taky pořizovala ty novinky, co teď mají. Yankee naprosto miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné veci a tie topánky sú krásne. Po tej fľaške sa v pepcu popozerám pretože už si viac nechcem kupovať plastové fľaše kvôli prírode. :)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tu láhev mám taky, používám ji už dlouho a zatím funguje. Líbí se mi ty boty i trička. Pěkné nákupy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné novinky,zaujala mě barva bot, protože modrou miluji, líbí se mi hodně i věci z Pepco. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. pekné veci, do Pepca veľmi rada chodím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sandálky z Lidl sú naozaj krásne a tá farba je božská. Na leto ako stvorená. Pyžamo s plameniakmi je taktiež veľmi pekné. Škoda, že som ho tam pri poslednej návšteve nevidela :).
    www.karollinatom.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Pepco mám veľmi rada, nikdy odtiaľ neodídem s prázdnymi rukami :D Takisto Lidl ma v poslednej dobe dosť prekvapuje, aké skvelé veci sa tam dajú nájsť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné nákupy, nedávno jsem si taky pořídila nové vosky :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)