Recenze: péče o vlasy Ziaja

by - června 12, 2019

Zdravím, já si pro Vás připravila recenzi na tuto vlasovou sadu od Ziaji. :) Já mám Ziaju hodně ráda a některé produkty si kupuji opakovaně, ale pojďme se podívat na to, jak u mě zabodovali tyto produkty. :)

Tato sada byla společně, zatím se na Elninu nedá koupit, ale samostatně ano. :)





Tak se jako první podíváme na masku na vlasy.

Info ze stránek elnino.czPosilující maska na vlasy Ziaja Cashmere Proteins & Amaranth Oil.
Maska pomáhá posilovat slabé, jemné a suché vlasy díky složení obohacenému o kašmírové proteiny a amarantový olej. Posiluje vlasovou strukturu. Uzavírá vlasovou kutikulu. Chrání vlasy před lámavostí a křehkostí. Zvyšuje jejich pružnost. Usnadňuje rozčesávání. S pravidelným používáním masky z řady Cashmere budou Vaše vlasy lesklé, silné a pružné.
Moje hodnocení - Maska velmi příjemně voní, nevím k čemu bych to přirovnala. Maska mi nevysušuje vlasy, ale vlasy jsou po použití jemné, uhlazené, dobře se rozčesávají. A to já přesně tohle potřebuji, protože s tím mám problém a potřebuji vždy použít nějakou masku abych mohla vlasy normálně rozčesat. :) Za mě tato maska velké ano. 
Zakoupíte TADY za cenu 76 Kč.  



Info ze stránek elnino.cz Posilující šampon na vlasy Ziaja Cashmere Proteins & Amaranth Oil.
Šampon pomáhá posilovat slabé, jemné a suché vlasy díky složení obohacenému o kašmírové proteiny a amarantový olej. Posiluje vlasovou strukturu. Chrání vlasy před lámavostí a křehkostí. Hloubkově hydratuje. Lehké složení dodává vlasům objem. S pravidelným používáním masky z řady Cashmere budou Vaše vlasy lesklé, silné a pružné.
Moje hodnocení - Popravdě tento šampon mi nijak extra nevyhovuje, vlasy jsou krásně voňavé, ale to je tak všechno. Vlasy mám po tomto šamponu suché, takové tvrdé. Prostě nic extra mi to nepřijde, ale je pravda, každý máme jiné vlasy, takže když nebude vyhovovat mě, bude vyhovovat jiným. :) 
Zakoupíte TADY za cenu 60 Kč. 



Info ze stránek elnino.cz Posilující sérum na vlasy Ziaja Cashmere Proteins & Amaranth Oil.
Maska pomáhá posilovat slabé, jemné a suché vlasy díky složení obohacenému o kašmírové proteiny a amarantový olej. Posiluje vlasovou strukturu. Uhlazuje vlasové vlákno. Dodává vlasům hydrataci. Chrání suché konečky vlasů před třepením a přesušením. Zvyšuje jejich pružnost. Usnadňuje rozčesávání. Se sametovým sérem na vlasy z řady Cashmere budou Vaše vlasy lesklé, silné a pružné.
Použití: Rozehřejte 1 – 2 dávky ve svých dlaních. Rovnoměrně aplikujte zejména do délek a konečků vlasů. Neoplachujte. Lze použít jak za sucha tak za mokra.
Moje hodnocení - Tohle je mega skvělý produkt, který jsem kdy jindy vyzkoušela. Používám ho hlavně za mokra, kdy dám dvě kapky do dlaní a dám na vlasy. Velmi krásně vlasy provoní. Vlasy jsou pěkné, lesklé a taky vyživené. Tento produkt se opravdu velmi podařil, používám ho každý den a jsem nadmíru spokojená. 
Zakoupíte TADY za cenu 89 Kč. 




Tyto produkty ode mě získávají 4 hvězdičky z 5 


Opravdu se tato řada nadmíru povedla, až na nevyhovující šampon, ale ten jde vždy nahradit něčím jiným. :) 

Já děkuji zastoupení Elnino.cz za možnost otestování této sady značky Ziaja

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*




You May Also Like

4 komentářů

  1. Ziaja ma veľmi dobré produkty, nielen na vlasy, ale aj na telo a pleť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mě zaujalo sérum, to by mě i lákalo vyzkoušet. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Řadu jsem už zaregistrovala, ale nic jsem neměla. Zaujala mě ta maska :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tyto produkty bych klidně ráda vyzkoušela i já. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)