Recenze: Látková dekorativní plsť

by - června 07, 2019

Zdravím, 

jak se vůbec máte? Já docela fajn říkám si konečně víkend. :) Tento týden byli šílené horka, že jsem se včera už poprvé koupala v bazénu, voda vůbec nebyla studená ba naopak teplá :D Takže super odpoledne bylo a dnes jsem si přichystala recenzi. 

Info o produktu z poštovné zdarma - 

Plsť je vhodná na šití a výrobu dekorativních předmětů.

Vlastnosti:
Materiál: plsť
Barva: viz. obrázky
Rozměry: 15 x 15 cm
Obsah balení: 40 kusů



Aneb moje hodnocení - Balíček netrval dlouho, takže dodání na jedničku. Co jsem tak nečekala, že barvy budou fakt tak syté jako na obrázku, který mají na stránkách. Co se mi líbí je to, že barviček je dost a vybrat si třeba tu správnou modrou nebude zas takový oříšek. :) Rozměr to má sice jen 15x15 cm, ale myslím že to nikomu vadit nebude, ale jelikož já to používám při focení produktů jako pozadí, tak mě to občas i vadí, protože produkt je větší než pozadí a tím pádem to nesedí, ale nic co bych nevyřešila a nenafotila jinak. :) Za mě by mohly být větší no. V balení je 40 kusů což je fakt dobré. Já jsem s látkou nadmíru spokojená a doporučuji fakt všem. Zatím vše drží na stejném místě, nic se neroztrhává ani nic podobného. 




Produkt ode mě získává 4 hvězdičky z 5


Dekorativní plsť můžete zakoupit TADY a stojí zrovna 165 Kč 


You May Also Like

2 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)