Recenze: L´ORÉAL PARIS DOUBLE EXTENSION WATERPROOF

by - prosince 28, 2019

Zdravím, doufám že jste si svátky užili v klidu a bez stresu a také už bych Vám chtěla popřát Šťastný Nový Rok 2020, dáváte si nějaké předsevzetí? 

A my se jdeme podívat na vroubek této řasenky....

Něco málo o značce Loreal - Kreativita, inovace a partnerství - tři základní důvody, proč jsou L'ORÉAL PROFESSIONNEL a jeho výrobky volbou nejen předních světových kadeřníků, ale stále čatěji nacházejí i místo v našich koupelnách. LOREAL PROFESSIONNEL šíří jednu důležitou myšlenku - každá žena je nejen odlišná, ale každá je také jedinečná. Právě proto je mottem LOREAL PROFESSIONNEL: „všechny jiné, každá jedinečná". 




Řasenka má dvě strany jednu s bílým víčkem jako krok č. 1, bílý povlak je naplněn přípravkem Ceramide R, které řasy rozčešou, rozdělí a obarví bílou barvou. Poté se nanese modré víčko to je krok č. 2, je to černá barva a tento krok skvěle řasy obarví černou barvou, zvýrazní. 

Balení je perfektní, řasenka má 2x6ml líbí se mi, že je dvoubarevná akorát co mi na této řasence vadí je to, že popis má bílý, zvolila bych černou, protože na tom světlém to dělá problém přečíst a na fotkách to nejde přečíst už vůbec. 

Barva je snad jen v odstínu black, tahle je voděodolná. 

Kartáčky na každé fotce vidíme, jak kartáčky vypadají jsou plastové a takové mi vyhovují nejvíce. 


Můj názor? Řasenka mě velice překvapila. Obal je perfektní až na ty nápisy mohli být v černé barvě aby byli čitelnější. Bílá barva alias první krok krásně řasy oddělí a připraví na krok číslo dvě a tím je nanesení černé barvy. Řasenka krásně zvýrazní oči, řasy prodlouží, ale také trochu slepuje. Ale já si na ní nemohu stěžovat. Neopadává pod oko, jedná se totiž o voděodolnou řasenku, která fakt drží až do odlíčení. Já s ní dělala vše koupala jsem se s ní a nikde jsem řasenku neměla držela na svém místě. Překvapila mě, protože u jiných voděodolných to moc nefunguje. Já ji hrozně moc doporučuji, ale našla jsem jen verzi klasickou a voděodolnou na elnino nemají. 


Tady vidíte jak vypadá na oku. 


Klady

+ opravdu se jedná o voděodolnou řasenku
+ řasy vypadají skvěle
+ první krok řasy rozčeše
+ řasy krásně zvýrazní, prodlouží

Zápory

- na elnino už jsem ji neviděla, což je škoda
- trochu slepuje

Řasenku jsem našla jen na českém Lookfantastic shopu a stojí 277 Kč tak snad bude dostupná v drogeriích.  Ale dávám Vám tip na klasickou řasenku akorát není voděodolná jinak je stejná jako tato a tu mají na Elnino  a stojí 164 Kč.

Za mě dostává 4 hvězdičky z 5


Já děkuji zastoupení elnino.cz za poslaný balíček a v něm tato řasenka.. 

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*









You May Also Like

3 komentářů

  1. Řasenka vypadá zajímavě. Líbí se mi, že je tam i ta bílá barva, takže bych ji taky klidně vyzkoušela.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Rozdíl je rozhodně znatelný. Momentálně mám svoji oblíbenou řasenku, ale kdyby tato byla někdy za nějakou zajímavou cenu, asi bych do ní šla a zkusila ji. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)