Spotřebováno (Prosinec 2019)

by - ledna 05, 2020

Zdravím mám tady ještě malé ohlédnutí za minulým rokem a to spotřebováno za Prosinec 2019, tak jdeme na to. :) 

No sice toho zas až tak extra není, ale aspoň něco. :) Co vy jste spotřebovali za Prosinec? :) 


1) Balea hvězdičky do vany - tohle měl přítel do vany, tak už to hned musel spotřebovat. Byli tam jen dvě hvězdičky, které se dali do vany a hezky udělali pěnu, krásně voněli po borůvkách, takže super. DOPORUČUJI

2) Grace Cole pěna do koupele - od této značky jsem měla sadu a to pěny, sprchového gelu a tělového mléka. Tentokrát tu mám pěnu do koupele, udělala pěknou pěnu i dobře voněla. MOŽNÁ


3) Yves Rocher šampon na vlasy - je to svěží šampon na mastné vlasy, popravdě byl skvělý, já celkově mám velmi ráda jejich šampony a tento byl super. Krásně provoněl vlasy, škoda že jsem si vzala jen šampon a nemám k němu kondicionér. DOPORUČUJI

4) Saloos lemon tea tree olej na obličej - je to naprosto skvělý olej na obličej. Je přímo určený na mastnou a problematickou pleť a hlavně na akné. Takže pro mě skvělá volba. Akné se mi zmenšilo, krásně hydratuje pleť a především krásně voní. DOPORUČUJI


5) Tetesept sůl do koupele porce štěstí - nejlepší vůně co jsem kdy měla! Broskev a vanilka nádhera. Pokožku to nevysušovalo, což je super. DOPORUČUJI

6) Garnier maska na pleť - je to přesně čistící maska s výtažky čaje matcha a bílým jílem pro smíšenou a mastnou pleť, opět je to maska pro mou pleť. Byla skvělá, ještě mám jedno balení. Dobře vyčistí pleť, pory stáhne, pleť je po použití krásně jemná, vypadá úplně jak vyměněná. DOPORUČUJI


You May Also Like

7 komentářů

  1. Také mám moc ráda šampony od YR, ale pro změnu využívám na růst vlasů a na suché. :)
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ty hvězdičky koupila kamarádce pod stromeček, tak jsem ráda, že byly fajn. Doma mám ten olejíček od Saloos a je skvělý.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Saloos olej jsem měla kdysi taky a byl fajn:) Já toho za poslední dva měsíce spotřebovala hodně, ale jak jsem měla pauzu v blogování, tak jsem to vše vyhazovala a nemám z čeho udělat článek.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké spotřebováno, ten olejíček si asi pořídím. Děkuji za tip :-)
    Ještě se mi líbí ty hvězdičky, teď přes zimu se dost koupu ve vaně, tak po nich taky mrknu.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  5. Od Saloos jsem také pár věcí spotřebovala, hlavně odličovacích olejů a pak na pleť, používám je denně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. I really want to try the garnier mask. Looks nice!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tu masku od Garnier určitě vyzkouším! :))

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)