Recenze: Univerzální krém Weleda

by - ledna 12, 2020

Zdravím, dneska si něco málo povíme o tomto univerzálním krému od Weledy. :) 

Teď si povíme něco málo o značce Weleda ze stránek biooo.cz - 
Weleda je švýcarská farmaceutická firma s téměř stoletou tradicí. Vznikla v roce 1921 jako malá farmaceutická laboratoř na antroposofických principech Rudolfa Steinera a dnes je celosvětově největším výrobcem léčiv přírodní medicíny a čistě přírodní bio kosmetiky.
Společnost Weleda se snaží o ekologickou udržitelnost v moderních podmínkách, a to už od počátku vzniku výrobku - a tedy získávání surovin, jejich zpracování a výsledné výrobky - ať už se jedná o kosmetické, dietetické či léčebné prostředky. Stranou ekologie nezůstává ani závěrečná fáze, a sice jejich prodej. Vlastní zahrada Weledy, která tvoří významný zdroj surovin k následné výrobě, je ošetřována podle směrnic biodynamického zemědělství, což v praxi znamená, že k výrobě přípravků Weleda jsou používány jen ty nejčistší přírodní suroviny. Společnost disponuje vlastními zařízeními pro extrakci rostlinných složek či potencializaci na homeopatické bázi.V duchu svého motta „v souladu s člověkem i přírodou" Weleda usiluje o ekologicky co nejšetrnější výrobu. Srdcem Weledy jsou vlastní zahrady léčivých rostlin. Ty největší jsou nedaleko sídla firmy v německém švábském Gmündu. Na dvaceti hektarech roste téměř 250 různých druhů rostlin, které jsou bezprostředně po sběru transportovány přímo do výroby.
Popis produktu ze stránek weleda.cz - 
Pokud byste si sebou na opuštěný ostrov mohli vzít jen jednu věc, měla by to být tato kouzelná zelená tubička. Skin Food je univerzální záchranou pro suchou, hrubou pokožku na obličeji, loktech, rukou i nohách – jednoduše řečeno kdekoliv, kde vaše pokožka volá po obnově a úlevě. Bohatý silný základ z olejů a včelího vosku doplňují extrakty z něžné violky trojbarevné, měsíčku a heřmánku, které spolu dohromady milují vaši kůži tím nejlepším způsobem.


Balení tady se mi zdá, že to bylo buď 10 ml a nebo 30 ml, teď si nejsem jistá. Byl to produkt na zkoušku. Jinak ho mají k prodeji ve 30 ml a 75 ml, ale i právě v těch 10 ml ho prodávají. Líbí se mi balení, je zelené což weleda obaly prostě umí. 

Vůně voní jemně po citrusech, což já miluji, takže mi vůně vůbec nepřekáží. :) 

Složení ze stránek weleda.cz -
Voda  Slunečnicový olej  Lanolin  Olej ze sladkých mandlí  Včelí vosk  Alkohol  Polyglyceryl-3 Polyricinoleate  Glycerin  Limonen 1  Výtažek z violky trojbarevné  Hydrolyzovaný včelí vosk  Sorbitan Olivate  Listy rozmarýnu  Výtažek z květu Chamomilla Recutita (Matricaria)  Výtažek z měsíčku lékařského  Arginin  Síran zinečnatý  Vonné látky 1  Linalool 1  Geraniol 1  Citral 1  Kumarin 1 
1 z přírodních éterických olejů



Tady vidíte jak vypadá na ruce


A co na produkt říkám já? 
Krém je jednoznačně perfektní! :) Co se týče balení, tomu nemám co vytknout. Zelená je dobrá a bílé nápisy tomu dodají efekt. Vůně je tak akorát, není vtíravá, není silná, je citrusová, kterou mám moc ráda. Tento krém jsem především používala jen na noc, protože je docela hutný, tak na noc jako výživa a pořádná hydratace se hodila. Někomu může dost vadit, že byl hutný a na pleti zanechával takový hutný filtr. Ale mě to osobně nevadilo, protože jsem ho nanášela fakt málo a to bohatě stačilo aby byla pleť pořádně hydratovaná a vyživená. Ale právě i přes jeho hutnost, se dobře vstřebává. Pleť mám po probuzení jemnou a vyživenou a to přesně potřebuji. Je to zkrátka skvělý krém a určitě ho doporučuji. Ale vemte si rovnou 75ml balení. :))) 

Klady

+ cena
+ balení
+ vůně
+ je docela hutný, ale i přesto se dobře vstřebává
+ stačí ho nanést na pleť opravdu v malém množství
+ je vhodný pro suchou pokožku
+ hydratuje, vyživuje, pleť je po použití jemná

Zápory

- žádné jsem nenašla

Krém Weleda ode mě získává 5 hvězdiček z 5


Krém Weleda můžete zakoupit na stránce biooo.cz TADY a jeho cena je za 75 ml je 249 Kč a za 30 ml je 149 Kč. A nebo také v drogerii DM. 

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

8 komentářů

  1. Weleda je dobrá značka. Já tyhle ekologické značky také hodně preferuji. S tímto krémem ale zatím zkušenosti nemám. Uvidím, třeba do budoucna také vyzkouším, vypadá totiž zajímavě :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tento krémik mám veľmi rada vážne je skvelý priam na všetko!

    OdpovědětVymazat
  3. Získal od tebe skvělé hodnocení, věřím, že je super! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem ho měla. Jen tuším, že mě ta vůně moc neoslovila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Skin Food mám moc ráda a obecně Weledu používám prakticky denně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. That seems to be great products :)
    I'm following you now and I would be happy
    if you have the time and desire to follow my blog.
    https://katrinausdd.blogspot.com/

    LG Katrin

    OdpovědětVymazat
  7. Miško parádní recenze. Mě weleda hrozně moc láká, ale zatím odolávám před vyšší útratou. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)