New (180)

by - února 21, 2020

Zdravím, jak se máte? Konečně pátek co? Já jsem čekala na to, než mi přijde balíček Oriflame a mohla jsem napsat článek a on přišel včera. 

Copak máte v plánu na víkend? 


Jako první jsem minulý týden zavítala do DMka, jelikož nám docházejí sprchové gely, tak byla potřeba jich pár dokoupit. Vzala jsem si dva sprchové gely první je s vůní broskví a bílých květů nádherná vůně, druhé je s vůní růží a fíků je to docela zajímavá vůně a hlavně kombinace. No a nemohla chybět ani pěna do koupele když máme vanu a ta je s vůní granátového jablka a růže, tato kombinace se mi líbí a taky je to limitovaná edice, takže rychle pro ni běžte. 


Včera mi přišla objednávka z Oriflame a já si vzala tyto tři věci. Jako první je čistící gel Love Nature je pro mastící se pleť a voní po limetce a organickým tea tree. Včera večer jsem ho vyzkoušela a musím říct, že je super, na první dojem velmi příjemný gel, nevysušuje, pěkně voní a pleť je hebká. Krémů na ruce není nikdy dost a tohle byla novinka Sparkling Love má vonět po sladkých růží. Tak uvidíme jaký bude. A do třetice nesmí chybět zázračný kelímek Lets Celebrate s olejem z ekvádorské růže. Voní to teda zvláštně, ale zázračné kelímky miluji, je to také novinka. 


A nedávno jsem se zastavila v Rossmannovi a tam jsem zakoupila sprchový gel Palmolive s granátovým jablkem a jedná se o Vegan produkt, nádherně to voní. Potřebovala jsem si koupit nějaký šampon a vyzkoušela jsem od Garnier je to novinka, je určen pro mastné kořínky a suché konečky. Je docela fajn, krásně voní. A jako poslední tu mám i něco z dekorativky a to rtěnku ve tvaru tužky, která je vysouvací a je od Maybelline mám ji v odstínu 30 Seek Adventure, je to krásná barvička a dokonalá rtěnka, která přežije opravdu všechno, jídlo, pití, vůbec nejde cítit na rtech. 


You May Also Like

6 komentářů

  1. Skvělé nákupy. Ty sprchové gely mají nádherné obaly. Ty Balea fakt umí. A samozřejmě i krásné vůně. Zaujal mě i šampon od Garnier. Přesně takové vlasy mám, tak by mě zajímalo zda funguje. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Balea a její vůně mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj článek mi úplně připomněl, že si v DM musím také koupit pěnu do koupele. Měla jsem tuto stejnou, nicméně byla s vůní levandule a nádherně voněla :-) Tak bych mohla také zkusit tuto s vůní granátového jablka.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  4. Balea má fajn kousky a za super ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné tipy, miluji sprcháče, co krásně voní a ten od Palmolive vypadá fakt zajímavě! :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)