SPOTŘEBOVÁNO: YANKEE CANDLE VOSKY // DÍL 6

by - února 11, 2020

Zdravím, opět se mi nasbíralo pár spotřebovaných vosků, tak jsem si řekla, že je nebudu schovávat a rovnou Vám je už sepíšu. 


Všechny informace o vůních jsou z yankeesvicky.cz 



1) Honey Lavender Gelato - (Levandulová zmrzlina s medem) Osvěžující levandulová dobrota plná chuti, pokrytá studenými ostružinami a teplým medem. Vrchol: ostružina. Srdce: levandule. Základ: vanilkový krém, med.

Je to celkem zvláštní vůně, já jelikož moc levanduli nevyhledávám, tak tato vůně mi je sympatická. 


2) Icy Blue Spruce - (Zledovatělý modrý smrk) Svěží dech zimního lesa - kuličky jalovce, modrý smrk a lístky máty. Nádherná zimní vůně. Vrchol: svěží jalovec, lístky máty. Srdce: zimní smrk, černý rybíz, zasněžený cedr. Základ: balzámová jedle, pudrové pižmo.

Tuhle vůni prostě musíte mít! Je skvělá. Na zimní období jako dělaná. 


3) White Strawberry Bellini - Bílý jahodový koktejl -  Lákavý nápoj k brunchi - oslazený mangem a ananasem, ozdobený jahodami, jako stvořený k odpočinku. Vrchol: ananas, šťavnatý pomeranč, jahody. Srdce: čerstvé mango, vychlazené šampaňské, broskvový nektar. Základ: cukr.Na stránce mají doprodej, takže asi už poslední kousky a pak už nebude, já nevím. :(  Strašně krásná povedená letní vůně. Takové sladké, ovocné já mám velice ráda. 


4) Summer peach -  Letní broskev

Čerstvé právě utržené broskve v sadu, které lákají k chutnému a šťavnatému prvnímu zakousnutí. Naprosto lahůdková vůně pro ty, kdo milují sladké zralé broskve. Chvála horkému letnímu slunci!
Tuhle vůni už tam neprodávají, což je jako škoda, protože nádherně autentická vůně broskví, tu jsem si zamilovala.

5) Heart and home švestka a pomerančový květ - Nádherná vůně švestky, taky krásně letní vůně. Vydrží opravdu dlouho vonět, přijde mi, že daleko lepší jak yankee. :) 


6) Beach walk - Procházka po pláži - Osvěžující slaná voda a mořské pižmo se slunným tónem mandarinky a pomerančového květ.
Vůně která byla docela nejslabší. Moc dlouho nevoněla, ale byla to opravdu dost jemná vůně. 

7) Coastal Living Život na pobřeží) Fascinující směs slané a sladké vůně - pobřežní květiny, nesené na teplém oceánském větru. Nádherná svěží letní vůně. Vrchol: mořská sůl, srdce: levandule, mořské květiny, základ: mech, korálové pižmo.
Opět dokonalá letní vůně. Kterou moc doporučuji. 


You May Also Like

8 komentářů

  1. Vosky od Yankee nikdy nezklamou, nádherné vůně! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tu broskvovou vůni mám doma v malé svíčce. Taky se mi moc líbí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce by mě asi nadchla ta vůně švestek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Icy blue je super, měla jsem je i jako čajovky a je dokonalá a coastal living mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě voní krásně všechny, my je občas používáme v práci do lampy, krásně provoní celou kancelář. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  6. Yankee dělají asi nejlepší vosky, co jsem kdy zkoušela. Občas sice narazím na kus, který vůbec necítím, ale spíše vyjímečně. Moje nejoblíbenější vůně jsou hlavně ty sladší, se skořicí nebo vánoční. Miluji i jejich svíčky, zrovna jednu pálím a vůně jde cítit po celém domě ♥

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)