Jarní outfity // modio.cz

by - února 29, 2020

Zdravím,

dneska bych Vám ráda představila internetový portál Modio.cz, kde najdete všechny značky na jedné stránce.

Na stránce najdete plno značek a a to jak známých tak i neznámých co slyším poprvé. :) Když si budu chtít koupit něco od značky Hugo Boss, tak stačí si ji vyhledat mezi značkami a kliknout a tam se mi už objeví co všechno za věci tam jsou. Třeba hledám boty na podpatku a jedny se mi tam zalíbili, tak kliknu na ně a přesměruje mě to do obchodu kde jsou ty lodičky v prodeji, což je super a velice snadné a rychlé vyhledávání. :) Což si myslím, že hodně lidí ocení. :)

Stránka nabízí oblečení i pro děti, pro ženy i muže, najdeme tam toho opravdu spousty. Není tam moda jen z eshopů, ale i právě z kamenných obchodů jako Deichmann apod.

Když se registrujete, tak se Vás to zeptá aby jste si nastavili svůj účet jestli chcete dámskou, nebo pánskou modu, poté se Vás to zeptá zda chcete sportovní modu, elegantní modu, luxusní apod. A poslední krok je to si vybrat své oblíbené značky Nike, Adidas, Gate, Diesel, Converse, Tamaris a plno dalších a poté je hotovo už můžete hledat cokoliv. :)

A já si pro Vás připravila pár jarních outfitů právě ze stránky modio.cz kde momentálně probíhají slevy, tak mrkněte.

Jako první jsem zvolila takový kancelářský outfit. 

Druhý outfit jsem zvolila sportovní outfit. 




Další outfit jsem zvolila trošku více elegantní. 



A jako poslední tu mám pyžamo, dámskou soupravu a župan. 




Opravdu tuhle stránku doporučuji, velmi jednoduché vyhledávání a hlavně tolik značek po ruce. :) 

*jedná se o spolupráci a tímto bych chtěla poděkovat panu Pavlovi za nabídku této spolupráce.*

You May Also Like

4 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)