Spotřebováno (Leden 2020)

by - února 03, 2020

A máme tu už Únor a s ním i spotřebováno za minulý měsíc a to Leden, který se opravdu dlouho táhl a přišel mi šíleně dlouhý, Vám taky? 

A jdeme na to. 


Moje malá spotřeba.


1) Alpecin Kofeinový šampon - voněl pánsky, ale s vlasy mi teda nic neudělal. Vypadávají mi vlasy stále, ale samotná kadeřnice mi říkala, že to není tak hrozné. NEDOPORUČUJI

2) Yves Rocher peelingový sprchový gel - nádherná vůně, krásně peelingoval pokožku zkrátka bezva pomocník. DOPORUČUJI

3) Balea čistící jílová maska - mám ještě načnutou druhou část masky. Tato maska je skvělá, kde je jíl a je čistící tak je prostě nejlepší. Krásně vyčistila pleť, zanechala ji hebkou na dotek zkrátka je super za málo peněz hodně muziky. DOPORUČUJI



4) Astrid pleťový olej - měla jsem ho nejmíň třikrát a je prostě dokonalý, na oči ho sice nedávám, ale na pleť je skvělý. Rozpustí všechen makeup a pokožku připraví na další péči. DOPORUČUJI

5) Dr. Organic čistící gel - tuhle značku jsem objevila v Rossmannovi a musím říct, že to je opravdu skvělý čistící produkt. Určitě ho nemám naposledy a až bude v akci tak si ho pořídím. DOPORUČUJI


You May Also Like

6 komentářů

  1. Ten čistící gel Dr. Organic vypadá slibně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé produkty. Jen škoda toho šamponu. Čekala jsem, že aspoň trochu pomůže, když je k tomu určený.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Sprchové gély a telové peelingy od Yves Rocher sú jednoducho kúzelné ☃❄❅

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  4. Ten čistící gel mě také zaujal, možná se po něm podívám :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zase přišlo, že ten leden hrozně utekl :D
    Každopádně super spotřebováno, akorát teda zklamání v podobě toho šamponu. Člověk by čekal, že takovýhle produkt aspoň trochu pomůže.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám hrozně ráda Alpecin, jsem s ním strašně moc spokojená.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)