Recenze: Daisy Dream Marc Jacobs

by - ledna 25, 2020

Zdravím, jak se máte při sobotním dni? Já uklízela, převlekla jsem postel, upekla štrůdl, takže mě teď čeká odpočinek. Krásně u nás svítí sluníčko, ale je nehorázná zima. :) 

A my se vrhneme na dnešní recenzi a to tentokrát parfému. :) 

Info ze stránek elnino.cz
Toaletní voda Marc Jacobs Daisy Dream je famózní vůně inspirovaná sedmikráskami a zářivě modrým nebem. Velmi ženská elegantní kompozice vás okouzlí svou hravostí, svěžestí a lehkostí. Uplatní se především v teplých jarních a letních dnech, s nimiž dokonale souzní. Potřebujete-li okamžitě zlepšit náladu, použijte právě toaletní vodu Daisy Dream! Navoňte se modrou vůní snů a ihned vás zaplaví pocity blaženosti…
V hlavní roli ostružiny a vistárie
Nová, éterická varianta známé Daisy

Vzdušný dámský parfém Daisy Dream překypuje lahodnými ovocnými a květinovými tóny. Nejdříve voní po šťavnatém grapefruitu a hrušce, které se pozvolna mísí s intenzivními ostružinami. Bohaté srdce naplňuje omamná vůně jasmínu, vistárie a liči. Svůdnou tečku parfému vytváří erotizující pižmo, sladký kokos a hřejivé dřevité tóny.
Toaletní voda Marc Jacobs Daisy Dream vstoupila na trh roku 2014 jako nová varianta populární vůně Daisy z roku 2007. Na kompozici opět spolupracovali parfémáři Alberto Morillas a Ann Gottlieb. Zaměřili se na éteričtější efekt a vše vyladili do modra – jak jednotlivé esence, tak působivý design toaletní vody. A jaké má Daisy Dream recenze? Nádherná vůně, krásný flakon, něco po čem jsem dlouho toužila. Okolí je také nadšeno,“ uvádí uživatelka Irena. „Dcera si ji přála k osmnáctinám. Měla velkou radost,“ přidává se Monika. Úžasná smyslná ovocná vůně s dotekem jasmínu,“ shrnuje Klára.


Balení je dokonalé, jedná se o bytelné sklo, které má 100 ml. Vždycky jsem tyto balení obdivovala, ale nikdy jsem si ji nepořídila a teď toho i lituji, protože parfémy jsou boží. Ty kytičky na tom flakonku jsou úžasné a dodávají tomu ten dobrý efekt. 

Nevím jak bych popsala vůni, je sladká, okouzlující, cítím i nějaké ty květiny, možná opravdu i ten kokos co má v sobě, ale zkrátka doporučuji vyzkoušet aspoň tester. 

Složení 
Hlavahruška, grapefruit, ostružina
Srdcejasmín, liči, vistárie
Základ pižmo, bílé dřevo, kokos

Nějaké info Marc Jacobs - Výjimečný talent Marca Jacobse se projevil už za mlada, kdy jako student designu obdržel několik prestižních ocenění. V roce 1986 spatřila světlo světa první kolekce jeho vlastní tvorby, která sklidila ohromný úspěch. Společně se svým obchodním partnerem Robertem Duffym založil módní společnost, která se v roce 1997 spojila s návrhářským domem Luis Vuitton, kde Jacobs začal působit na pozici uměleckého vedoucího. Další prestižní ocenění na sebe nenechala dlouho čekat a jeho sbírka trofejí se rok od roku rozrůstala. Značka Marc Jacobs nezahálí a přináší na trh i luxusní hodinky
Hlava
Srdce
Můj názor?
Fakt lituji, že jsem si nikdy nepořídila žádnou jeho vůni ikdyž jsem vždy chodila do obchodu nebo koukala po internetu na tyto jeho dokonalé flakonky s kytičkami. Je to velmi pěkná vůně a opravdu doporučuji všem aby ji aspoň vyzkoušeli na testeru. Nedokážu říct po čem opravdu voní, ale je sladká, květinová a možná i ten kokos tam cítím. Je dostupná ve třech velikostech já dostala od Elnino tu největší 100 ml, což mi vydrží na hodně dlouho. A jak dlouho vydrží vonět? Můžu říct, že těch 4-5 hodin je opravdu minimum co ji cítím.  Víc parfém nedá. I tak to na ničem nemění i tak ji miluji. 
Základ



Klady

+ cena
+ vůně
+ tři provedení (30 ml,50 ml a 100 ml)
+ vzhled

Zápory

- někomu může vadit výdrž, která je 4-5 h

Vůni zakoupíte TADY 100 ml stojí 990 Kč (momentálně mají akci), 50 ml stojí 790 Kč a 30 ml stojí 690 Kč.

Vůni dávám 4 hvězdičky z 5 


Já děkuji zastoupení elnino.cz za poslaný balíček a v něm tato skvělá vůně. 

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*



You May Also Like

7 komentářů

  1. Příjemná vůně na den a ten flakonek je také krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný flakonek. Taky ji má doma, ale šetřím si ji. :-))
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. dizajnovo krásna, no ešte som nemala možnost ovoňať túto ani žiadnu inú vôňu od tejto značky :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  4. Už jen ten flakonek vypadá nádherně, někdy si k ní musím přivonět v parfumériích :))

    OdpovědětVymazat
  5. Po této vůni taky pořád pokukuji, protože se mi straaašně líbí ten flakónek. Nicméně ani nemám tušení jak voní. Teď se na to musím zaměřit a půjdu si jí někam "očichat". Já jinak parfémy miluji. Už bych si normální voňavku spíš nekoupila.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  6. Já si nemůžu pomoci, ale cítím z ní hrozně moc konvalinky i když v obsahu nejsou :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Od Marca Jacobse jsem zatím žádnou vůni nezkoušela, ale mají hrozně krásné flakonky! Musím si je zkusit příště někde očuchat :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)