Spotřebováno (Únor 2020)

by - března 15, 2020

Zdravím, dneska máme venku velice krásný den, krásně sluníčkový. Sice ve stínku ještě zima, ale na sluníčku hřeje. Dnes jsem uklízela i žehlila.
Máme už půlku měsíce za sebou tak bylo načase sepsat spotřebováno. 

Tentokrát toho mám celkem dost, tak se na to vrhneme. :) 


1) Evelom čistící krém - tohle jsem měla ještě v Lookfantastic boxu a tento produkt mám po druhé. A je to vlastně čistící krém, který plní vše co má, krásně vyčistí pleť, opravdu dobrý produkt. DOPORUČUJI

2) Květinová pleťová voda Saloos - já tuhle vodu si stříkala když jsem si večer dávala na pleť olej, tak na místo vody. Svůj účel splnila, krásně voněla. Ještě jsem ji párkrát používala na dočištění pleti a super. DOPORUČUJI

3) Makeup Rimmel - je moje stálice, takže tady není co komentovat. DOPORUČUJI

4) Olej Tea Tree Oriflame - olejíček na akné, docela dobře pomáhá a byla jsem s ním velmi spokojená. Jen mi přijde, že mi rychle ubýval. DOPORUČUJI



5) Bref do záchodu - tyhle byli růžové a krásně voněli a hlavně plnily svoji funkci. DOPORUČUJI

6) Maska Garnier - jedná se o čistící kaolínovou masku s výtažky čase Matcha a bílým jílem, maska byla zelená a byla fakt skvělá. Dobře vyčistila pleť, za mě spokojenost. DOPORUČUJI


7) Šampon na vlasy Garnier - po dlouhé době jsem vyzkoušela Garnier šampony a musím říct, že zas tak špatné nejsou. Tento byl pro mastné kořínky a suché konečky, byl docela fajn a hlavně krásně voněl. MOŽNÁ

8) Sprchová pěna Fa - tohle jsem spotřebovávala fakt dlouho, té pěny tam bylo fakt hodně. Tohle opravdu krásně vonělo, dobře umyl, takže svoji činnost splnil. DOPORUČUJI

9) Dermacol sprchový gel - tento jsem měla v časopisu a nutně budu potřebovat plné balení, nádherná vůně meruňky a melounu. Krása. DOPORUČUJI


You May Also Like

9 komentářů

  1. Na tu sprchovou pěnu jsem se už v drogerii několikrát dívala, ale vždy jsem odolala. Taky bych ji chtěla vyzkoušet.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Od Saloos jsem měla růžovou květinovku a voněla božsky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten čajovníkový olej by som rada skúsila. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchovou pěnu od Fa jsem měla taky a opravdu voněla naprosto božsky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Tu samou pleťovou vodu od Saloosu mám a krásně voní. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Teatree olej mám veľmi rada, je to malý zázrak.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten šampon musím také vyzkoušet, nějak mi uniklo, že mají tuhle kokosovou řadu! :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Už som našla u teba 3. vec, ktorú používam aj ja. :) To ma teší.
    Šampón od Garnier. Mne sedí na leto, to mi robí pekné vlasy, no na zimu potrebujem niečo výživnejšie.
    Tree oil ubúda moc rýchlo aj mne. No milujem ho, dá sa použiť naozaj multifunkčne.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)